آخرین خبر :

این گیاه که همه جا هست دیابت و فشار خون بالا و سرطان را درمان می‌کند

با خوردن این میوه به راحتی و بدون نیاز به قرص، دیابت را درمان کرده و با سرطان و فشار خون بالا مبارزه کنید.

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان؛ توت سفید خواص درمانی متعددی دارد که در درمان تومورها، دیابت و قند خون بالا کاربرد دارد  شاخ و برگ این درخت در چین و ایالات متحده آمریکا در دوران استعمار برای ایجاد صنعت ابریشم به کار گرفته شد.
شاخ و برگ گیاه توت در درمان دیابت، کلسترول بالا و قند خون بالا، درد عضلات و مفاصل، ورم مفصل ها ، یبوست، سرگیجه، از دست دادن مو و پیری زودرس موثر است.
ترکیبات این گیاه با کاهش سرعت تجزیه قندها در روده اجازه می دهد تا قندها به آرامی به داخل خون جذب شده و به عبارت ساده ترمانند داروهای دیابت  نوع ۲ و بدون بدون عوارض جانبی کار می کند.
توت سفید حاوی اسیدهای آلی، ویتامین C، کاروتن، پکتین، فیبر، قند اینورت، رزین و سایر ترکیبات سودمند بسیاری است که می توانند در درمان ورم لوزه، سرفه، تب، اسهال، سردرد و التهاب کمک کند  شاخ و برگ گیاه توت حاوی آنتی اکسیدان بوده و مصرف آن در کاهش کلسترول بالا و محافظت از سلامت قلب خود مفید است.

با توجه به مطالعه انجام شده در دانشگاه تگزاس شاخ و برگ گیاه توت سفید حاوی مقدار غنی از رسوراترول، فنل طبیعی است که می تواند با بیماری های قلبی و سرطان مبارزه کند اما چشمگیرترین تاثیر میوه توت کاهش سطح قند خون است

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*