آخرین خبر :

رئیس جهاد کشاورزی خراسان جنوبی: نمایشگاه دائمی عرضه محصولات کشاورزی در خراسان جنوبی راه‌اندازی می‌شود

 

هاشم ولی پور مطلق

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی با بیان اینکه در بسیاری از روستاها توان و ظرفیت زیادی در بخش‌های مختلف کشاورزی وجود دارد، گفت: نمایشگاه دائمی محصولات کشاورزی در بیرجند راه اندازی می‌شود.

هاشم ولی پور مطلق ظهر امروز در حاشیه جلسه کمیسیون بازار خراسان جنوبی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: عرضه خرما نسبت به مدت سه ماه گذشته در خراسان جنوبی افزایش قیمت داشته که امیدواریم با برگزاری نمایشگاه ضیافت تعادل قیمت در بازار ایجاد شود.

وی با بیان اینکه به دنبال ایجاد نمایشگاه دائمی محصولات کشاورزی در خراسان جنوبی هستیم، افزود: تاکنون ۶۴ صندوق خرد زنان روستایی در استان داشتیم که تنها در سال گذشته ۵۵ صندوق در خراسان جنوبی راه اندازی شد.

مدیرعامل نمایشگاه‌های بین المللی خراسان جنوبی نیز اظهار داشت: نمایشگاه ضیافت طبق تقویم نمایشگاهی قبل از آغاز سال ۹۵ نسبت به برگزاری آن برنامه‌ریزی شده است.

حسن لشکری با بیان اینکه از یک ماه قبل برنامه ریزی‌های لازم برای برگزاری نمایشگاه ضیافت در شهرستان بیرجند انجام شده است، افزود: کالاهایی مانند لبنیات، کلوچه، مرغ، برنج، صنایع دستی، خرما، روغن و کالاهای مورد نیاز و اساسی مردم عرضه می‌شود.

وی بیان کرد: هنوز تا این لحظه نتوانستیم تعداد غرفه‌های نمایشگاه را از وجود و حضور اصناف کامل کنیم واگر این روند تا ۱۷ خرداد ماه ادامه یابد، امکان عدم برگزاری نمایشگاه در بیرجند وجود دارد.

مدیرعامل نمایشگاه‌های بین المللی خراسان جنوبی گفت: تاکنون ۸۰ درصد از افرادی که برای حضور در نمایشگاه اعلام آمادگی کرده اند، افرادخ ارج از استان خراسان جنوبی بودند ومشتاق هستیم تا اصناف وب ازاریان خراسان جنوبی برای حضور در نمایشگاه و غرفه‌ها اقدام کنند.

در این جلسه مقرر شد یک غرفه به عنوان غرفه دائم برای ایجاد نمایشگاه دائمی محصولات کشاورزی در اختیار سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی قرار گیرد و رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی تأکید کرد که بازاریان و اصناف ما برای حضور در نمایشگاه ضیافت اقدام می‌کنند.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*