با این ترفندها خودتان را برای یک عمر بیمه کنید

بسیاری از پزشکان و متخصصان تغذیه اتفاق نظر دارند با اتخاذ سبک زندگی سالم می‌توان بیشتر بیماری‌ها را درمان و مهار کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان  گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان؛انجام برخی کارها به طور منظم می‌تواند سلامتی عمومی بدنتان را بیمه کند و همه بیماری‌ها را از شما دور کند. برای این کار سعی کنید قبل یا بعد از طلوع خورشید ۱۰ ثانیه به آن نگاه کنید و هر روز ۱۰ ثانیه به این مدت اضافه کنید. بهتر است آب طبیعی بنوشید یا مقداری آب طبیعی را در بطری ریخته و آن را به مدت چندین ساعت در مقابل نور خورشید قرار دهید تا انرژی خورشیدی را جذب کند و با خوردن آن سلامتی‌تان را تضمین کنید.
ورزش کردن در فضای آزاد بهتر و موثرتر از فضای داخل خانه یا باشگاه ورزشی است زیرا در این شرایط بدنتان سم‌زدایی می‌شود. سعی کنید در طول روز حدود ۱۰ دقیقه نفس‌ عمیق و محکم بکشید و شش‌ها و دستگاه گوارشی خود را تقویت کنید.
بهترین ساعت برای خوابیدن از ۱۰ شب تا ۲ صبح است به هیچ وجه این زمان را از خود نگیرید، در این زمان در صورت استراحت، بدن هورمون‌های خاصی را منتشر کرده که سلامت عمومی بدن را تقویت می‌کند. از زیاده روی در مصرف چای سیاه، جویدن آدامس و غذاهای فرآوری شده جلوگیری کنید. حتما مصرف ۲ قاشق تخم کتان را به طور روزانه به برنامه غذایی خود اضافه کنید.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*