آخرین خبر :

اخبار سیاسی

گفته می شود یک منبع آگاه تاکید کرده که آیت الله جنتی قطعا کاندیدای ریاست خبرگان پنجم می شوند.این منبع آگاه صحبت های مطرح شده افرادی که مسؤولیتی هم در مجلس خبرگان ندارند مبنی بر عدم تمایل آیت الله جنتی به کاندیداتوری برای ریاست مجلس خبرگان رهبری را تکذیب کرد.

احتمال نامزدی آیت‌الله امامی کاشانی

یک استاد حوزه و دانشگاه گفت: فضا را به خاطر رقابت‌های غیرمنصفانه سیاسی به گونه‌ای ساختند که شاید آیت‌الله هاشمی ریسک نکند و برای انتخابات ریاست خبرگان پنجم جلو نیاید.حجت‌السلام والمسلمین محمدتقی فاضل درباره انتخابات هیئت رئیسه مجلس خبرگان، گفت: اگر آقای هاشمی و آقای امینی نیایند، فرد بعدی که میتواند تا اندازه ای جریان اعتدال را هدایت بکند آقای امامی‌کاشانی است.

 

 

 

 

 

 

گفته می شود سخنگوی دولت تاکید کرده که حدادعادل مستندات خود از دخالت دولت در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی را بدون حتی یک روز تعلل به قوه قضاییه ارایه دهد.محمدباقر نوبخت در مورد ادعای غلام علی حداد عادل مبنی بر دخالت دولت در انتخابات، گفت: «صرف اینکه فقط مطلبی را مطرح کنیم شأنیت و جایگاهی ندارد و تنها باعث تشویش اذهان عمومی می‌شود. آقای حداد عادل شخصیت محترمی است، هر مستندی که ایشان و هر فرد دیگری در مورد تخلف دولت در انتخابات در دست دارند، حتما این مستندات را به قوه قضاییه ارائه دهند و حتی یک روز نیز تعلل نکنند.»وی در پاسخ به این سوال که آیا دولت این رفتار حداد عادل را به پای موضع گیری علیه دولت می گذارد، گفت: «اجازه دهید از پاسخ به این سوال طفره بروم.»

 

 

گفته می شود پس از شعارهای انتخاباتی و رونمایی از پوسترهایی که عنوان می شود بطور خودجوش از سوی هواداران او در سفرهای اخیرش منتشر شده، در حاشیه سفر احمدی نژاد به زنجان از پلاکاردی انتخاباتی با سروده ای توهین آمیز برای رای به رییس جمهور سابق رونمایی شد.این سروده توهین آمیز به مردم و منتخب آنان به گونه ای بود که برخی دیگر آن را با مخدوش کردن بخش های توهین آمیزش بدست گرفتند.

چهارشنبه و پنج شنبه مملکت بدون مجلس

مجلس شورای اسلامی این هفته فقط دوشنبه و سه شنبه جلسه علنی دارد.البته بر اساس برنامه ریزی انجام شده از سوی علی افراشته معاون اجرایی مجلس، روز سه شنبه چهارم خرداد مراسم اختتامیه مجلس نهم برگزار می شود.این در حالی است که طبق قانون اختتامیه یک دوره مجلس و افتتاحیه مجلس بعد باید به گونه ای باشد که مملکت یک روز بدون مجلس نباشد. اما با این تصمصم مملکت روزهای چهارشنبه و پنج شنبه مجلس ندارد چرا که افتتاحیه مجلس دهم روز شنبه هشتم خرداد است. مجلس نهم روز سه شنبه چهارم خرداد پایان می یابد و مجلس دهم هشتم خرداد افتتاح می شود.

 

گفته می شود هفته نامه تماشاگران امروز در گزارشی خبر داده است که برنامه دورهمی با اجرای مهران مدیری، در یکی از قسمتهایش با ۲۰۰ اصلاحیه مواجه شده است.بر اساس گزارش این هفته نامه، همچنین به دست اندرکاران این برنامه گفته اند اگر خواننده ای هم دعوت می شود قطعه هایی بخواند که موسیقی شاد نداشته باشد!

صورتحساب درمانی ۱۸ هزار دلاری یک داعشی در ترکیه

اسناد فاش شده از سوی «ارن اردم» نماینده مجلس ترکیه در برگیرنده اطلاعات استفاده داعش از بیمارستان های این کشور برای درمان تروریست های زخمی است که در یک مورد پرداخت ۱۸ هزار دلار هزینه درمانی موجب اعتراض یکی از سرکردگان این گروه تکفیری شده است.

 

 

کلمات عدالت،فقر،تبعیض و ظلم کلید واژه سخنرانی احمدی نژاد در زنجان

احمدی نژاد در اجتماع مردم زنجان گفت: به دروغ می گویند اگر عدالت بیاید فقر می آید. فقر نتیجه ظلم است یا عدالت؟  با جنگ روانی می خواهند صدای عدالت را در گلو خفه کنند. ۴٠٠ سال است که وضعیت جهان این چنین است. شیاطین و صهیونیستها به دروغ می گویند اگر امام عصر (عج) بیاید جنگ و نا امنی جهان را فرا می گیرد و امام آنقدر مردم را می کشد که تا زانوی اسبش غرق در خون می شود!!! این بزرگترین دروغ تاریخ است. امام عصر(عج) با یاری انسانها امنیت و صلح کامل را برای همه بشر و در تمام زمین مستقر می کند. استقرار عدالت با خواست مردم انجام می شود، و این نیازمند آزادی اندیشه، آزادی اراده و آزادی انتخاب مردم است.

ترکیه شاید سال ۳۰۰۰ به اتحادیه اروپا ملحق شود!

با وجود اصلاحات مدنظر اروپا در ترکیه و همراهی آنکارا با سیاست های اتحادیه نخست وزیر انگلیس با بیان آنکه عضویت ترکیه به اتحادیه اروپا «دهه‌ها» بطول خواهد انجامید، افزود: «اصلا این بحث مطرح نیست که به زودی ترکیه به اتحادیه اروپا ملحق می‌شود. ترکیه سال ۱۹۸۷ درخواست داد و بنابر آخرین پیش‌بینی‌ها و تخمین‌ها با توجه به نرخ پیشرفت انجام شده در موضوع الحاق، شاید سال ۳۰۰۰ این موضوع عملی شود». خبرگزاری فارس این خبر را منتشر کرد

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*