یکی از عوامل “خندوانه” در گفت و گو با میزان: خبر مربوط به حادثه درگیری و استفاده از گاز اشک آور در “خندوانه” صحت دارد

خبرگزاری میزان- عضو گروه برنامه “خندوانه” گفت: خبری که در فضای مجازی مبنی بر اختلاف د وشرکت کننده در برنامه و استفاده از گاز اشک آور منتشر شده صحت دارد.

خبر مربوط به حادثه گاز اشک آور در خندوانه صحت داردیکی از دست‌اندرکاران “خندوانه” در گفت و گو با خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان در خصوص خبر منتشر شده در خصوص اختلاف دو تن از مخاطبان “خندوانه” حاضر در استدیو و استفاده از گاز اشک آور گفت: خبری که در فضای مجازی مبنی بر اختلاف و  درگیری دو شرکت کننده در برنامه “خندوانه” و استفاده از گاز اشک آور منتشر شده است صحت دارد.

وی ادامه داد: شب گذشته هنگام ضبط برنامه دو نفر از شرکت کنندگان حاضر در استدیو برنامه “خندوانه” با هم درگیر شدند و یکی از آنها به استفاده از گاز اشک آور متوسل شد.

وی تصرح کرد: فردی که از گاز اشک آور استفاده کرد توسط نیروی انتظامی دستگیر شده و در حال حاضر تکلیف وی مشخص نیست و ما هم خبری از آنها نداریم.

وی خاطرنشان کرد: فقط از مردم می خواهم به این خبر دامن نزنند چرا که بعد از ضبط صد ها قسمت از “خندوانه” این اولین باری است که چنین اتفاقی در استدیو برنامه می افتد و چنین اتفاقی بی سابقه بوده و در ضمن هیچ ربطی به گروه “خندوانه” و عوامل ما نداشته و کاملا شخصی بوده است.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*