“جلاد داعش” چگونه دستگیر شد/فیلم و تصاویر + ۱۸

عنصر عظیم الجثه داعش ملقب به “بلدوزر” که رسانه ها مدعی حضور وی در سوریه شده بودند توسط ارتش این کشور اسیر شد.
به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ تروریست های داعش در عراق و سوریه جنایات بسیاری مرتکب شده اند که این جنایت‌ها ناشی از پشتیبانی برخی از کشورهای مرتجع منطقه بود.

در بین تروریست های داعش افراد شاخصی هستند که جان مردم سوریه و عراق  را به وحشیانه ترین شکل ممکن می گیرند و قساوت های بسیاری را در شامات و عراقین مرتکب شده اند و از جمله آنها می توان به “جلاد داعش” اشاره کرد که در عراق و سوریه جنایت های بسیاری مرتکب شده و خون های بیگناه بسیاری را ریخته است.

**جلاد داعش  در کجا دستگیر شد؟
“روسیا الیوم” اعلام کرد که عنصر عظیم الجثه داعش ملقب به “بلدوزر” که روزنامه انگلیسی “دیلی میل” مدعی حضور وی در سوریه شده بود، از اعضای داعش در لیبی بوده و توسط ارتش این کشور اسیر شده است. در ویدئویی که از دستگیری این جلاد داعش منتشر شده او با بالا تنه برهنه به صورت خوابیده و در حالی که دست هایش از پشت بسته شده است، در عقب یک خودرو نظامی دیده می شود.
لیبی، سوریه، عراق یا ترکیه؟/ جلاد داعش چطور به تور مقاومت افتاد؟ + فیلم و تصاویر
این جلاد که از او با عنوان ” بولدوزر” نیز یاد می شد سر ده ها اسیر در دست داعش را از بدنش جدا کرده است. او در فیلم های ویدئویی زیادی از اعدام یا قطع اعضای بدن اسرای در دست داعش دیده شده است.

جلاد داعش از مرداد ۱۳۹۴ و با انتشار تصاویر گردن زدن دو جوان عراقی به اتهام توهین به خدا در استان “الانبار” از سوی داعش مشهور شد. با انتشار این تصویر ، مشخص شد او پیشتر و در ژوئن ۲۰۱۴ نیز در حالی که یک تیرانداز با گلوله های ضد زره در دست گرفته بود در میان جمعی از شبه نظامیان داعشی دیده می شود.

لیبی، سوریه، عراق یا ترکیه؟/ جلاد داعش چطور به تور مقاومت افتاد؟ + فیلم و تصاویر
سال گذشته یک نوجوان ۱۴ ساله سوری که از دست داعش گریخته بود فاش ساخت که چگونه یک جلاد سنگین وزن داعش دست و پای او را به دلیل مقاومت در پیوستن به این گروه تروریستی، قطع  کرده است.

“عمر” پسر ۱۴ ساله سوری که یک ماه شدیدترین شکنجه‌ها را نزد داعش تحمل کرده بود، در باره وی گفت: بولدوزر برای قطع کردن دست و پای من، گروه زیادی از پسران نوجوان و کم سن را گرد خود جمع و آنها را مجبور کرد این صحنه وحشتناک را تماشا کنند. عمر درباره مراسم تنبیه خود گفت: بولدوزر ابتدا دست من را روی تخته چوبی قرار داد . با ساطور قصابی و در یک ضربه آن را قطع کرد. سپس نوبت به پایم رسید و آن را نیز در یک حرکت قطع کرد.  این جلاد چاق ، زاده شهر “لاذقیه” سوریه است و حوزه کاری او درمناطق شمالی استان “حلب” سوریه بوده است

لیبی، سوریه، عراق یا ترکیه؟/ جلاد داعش چطور به تور مقاومت افتاد؟ + فیلم و تصاویر
**علت لقب بولدوزر به جلاد داعش
 جلاد داعش یکی از اعضای این گروه تروریستی بوده که  با ۱۳۰ کیلوگرم وزن به “بولدوزر داعش” شهرت یافته و تاکنون اجرای چندین مراسم اعدام را برعهده گرفته است.  او همیشه چهره خود را با پارچه می‌پوشاند و لباسی بلند بر تن دارد.

یکی از نخستین تصاویر “بولدوزر” در سال ۲۰۱۴ انتشار یافت. تصویر وی در حالی که یک مسلسل براونینگ یک و نیم متری و ۵۲ کیلویی را به همراه گلوله های ضد زره حمل می کرد، منتشر شد. سلاحی که “بولدوزر” به همراه داشته است در زمره سلاح های ضد هوایی سبک گنجانده می شود و به صورت معمول در برج ها، مخازن و یا ساختارهای ثابت نصب می شود.

لیبی، سوریه، عراق یا ترکیه؟/ جلاد داعش چطور به تور مقاومت افتاد؟ + فیلم و تصاویر
این سلاخ داعشی با کارنامه وحشیانه گردن زدن ۱۲ زندانی و قطع عضو تعداد زیادی از کودکان سوری، به عنوان یکی از خوفناک ترین سلاخان این گروه تروریستی شناخته می شود. وی معمولا با پوششی مشکی و ماسک بر روی صورتش و حمل شمشیری یک متری در حال گردن زدن قربانیانش دیده شده است.

اگرچه تروریست های تکفیری در کشورهای اسلامی مرتکب جنایات وحشیانه بسیاری با حمایت برخی کشورهای منطقه از جمله عربستان، ترکیه، قطر، امارات مرتکب می شوند اما آنها در تیررس گروه های مردمی و مقامت اسلامی قرار داشته و جنایات آنها بی پاسخ نمی ماند.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*