آخرین خبر :

کامیاب در گفتگو با مهر: میزبانی مسابقات «رالی مرک» خاورمیانه از شیراز گرفته شد

شیراز – مدیر کل ورزش و جوانان فارس گفت: با وجود تمامی تلاش های انجام شده میزبانی مسابقات «رالی مرک» خاورمیانه از شیراز و ایران گرفته شد.

حیدرعلی کامیاب در گفتگو با خبرنگار مهر، در پاسخ به سئوالی مبنی بر دلیل عدم برگزاری مسابقات «رالی مرک» در شیراز، یادآور شد: تلاش های بسیاری برای برگزاری سومین دوره از مسابقات «رالی مرک» در شیراز داشتیم اما متاسفانه میزبانی این رقابت ها از شیراز و ایران گرفته شد.

وی ادامه داد:  صحبت های فراوانی با فدراسیون جهانی اتومبیلرانی جهانی انجام دادم که این مسابقات در شیراز برگزار شود اما آنها دلایل غیر منطقی را برای لغو میزبانی شیراز عنوان کردند.

مدیر کل ورزش و جوانان فارس تصریح کرد: مرگ یک راننده در اولین دوره مسابقات از جمله دلایلی بود که مسئولین فدراسیون جهانی برای لغو مسابقات در شیراز اعلام کردند در حالیکه این اتفاق دو سال پیش روی داده بود.

کامیاب با اشاره به اینکه میزبانی مسابقات جهانی را کاملا پیگیری می کنم، گفت: هرچند میزبانی مسابقات جهانی کاری مشکل و زمانبر است اما همواره در تلاش هستم که شیراز میزبان ورزشکاران و رقابت های بین المللی باشد تا همگان شناخت کامل و کافی از استان فارس و ایران داشته باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، به گفته مسئولین وقت استان فارس، میزبانی مسابقات جهانی «رالی مرک» دو سال پیش برای همیشه به شیراز واگذار شد و به گفته مسئولین فدراسیون جهانی زمان برگزاری هرساله این مسابقات اردیبهشت ماه و در تقویم نیز ثبت شد.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*