پیامک

۲
سلام.ای کاش پول خیرین مدرسه ساز خرج دوباند شدن جاده هامی شددر چادرهم میشه درس ونماز خواند
۱۳۹۵/۰۲/۱۷ ۱۱:۲۲:۱۷ خوانده نشده خیر
۳
سلام جناب آقای شهرداروراهنمایی ورانندگی محترم حتمابایداتفاق ناگواری پیش بیاد که اون موقع اقدام کنین؟پیاده رو های خیابان ۱۷شهریوراینقدسدمعبرش زیاده که مردم مجبورن از خیابان رفت وآمد کنند
۱۳۹۵/۰۲/۱۶ ۲۲:۰۵:۲۰ خوانده نشده خیر
۴
باسلام.میخواستم ازمامورین محترم ودلسوز اداره اگاهی به خاطر دستگیر کردن سارق وسایل ماشینم درخیابان معلم بیرجندکمال تشکرراداشته باشم اجرشماباخدا.
۱۳۹۵/۰۲/۱۶ ۱۵:۵۳:۰۰ خوانده نشده خیر
۵
میخواستم درپاسخ به آقایاخانمِ حقیرکم سواد عرض کنم انتخابات مرحله دوم نشان دادتحلیل ایشان کاملا”اشتباه بود ومردم خیلی هوشیارند!
۱۳۹۵/۰۲/۱۶ ۱۱:۴۸:۰۸ خوانده نشده خیر
۶
نمیدونم اگر کارخونه های پتوبافی تعطیل بشه در بعضی از تجلیل ها میخوان چی بدن به افراد؟.گرچه خیری که اومده مدرسه ساخته توقع نداره بهش هدیه بدین، ولی یه کم خلاقیت چاشنی کارتون کنین و یه هدیه باارزشتربدین بهشون بد نیست.همش پتو!
۱۳۹۵/۰۲/۱۵ ۲۳:۱۲:۴۵ خوانده نشده خیر
۷
مسولین عزیزومحترم استان: موسسه آرمان پولهای مارو پس نمیده و متاسفانه از طریق دادگاه هم اقدام کردم به جایی نرسیدم.چرا قانون با پشتیبانی ما جلوی اختلاس و ارتشا این موسسات رو نمیگیره.لطفا کمکم کنید.
۱۳۹۵/۰۲/۱۵ ۲۰:۴۹:۰۷ خوانده نشده خیر
۸
عده ای با نوع نگرش یا هر چیز دگر.. در رساندن حقوق معلمان به بعضی کارمندان که در این یک ونیم سال سه ونیم برابر شد تقصیر وضعیت بد اقتصادی میدانند اگر بد است ان عزیزان از این اقتصاد بد چرا حقوقشان کلان کلان  شده و برای معلم از نوع قطره ای چرا؟
۱۳۹۵/۰۲/۱۵ ۱۹:۴۷:۴۰ خوانده نشده خیر
۹
سلام جایزه خوش حساب های شهرداری بیرجند به کجارسیدآیا قرعه کشی شد یاخیر
۱۳۹۵/۰۲/۱۵ ۱۸:۰۵:۱۹ خوانده نشده خیر
۱۰
پمپ چی محترم جایگاه …….زیادخوشحال نباش که باسروصداعلاوه برپول بنزین پول زورازمن گرفتی حتمانیاز داشتی من که راضی نیستم
۱۳۹۵/۰۲/۱۵ ۱۴:۴۰:۳۴ خوانده نشده خیر
۱۱ ۱۳۹۵/۰۲/۱۵ ۱۳:۵۵:۴۶ خوانده نشده خیر
۱۲
ازسازمان پارکهاو فضای سبز خواهشمندیم در میدان آیت ا…عبادی بجای محوطه سازی فضای سبز واب و…یک المان مناسب بافرهنگ واداب استان که درورودی شهر معرف این خطه باشد درنظر بگیرن
۱۳۹۵/۰۲/۱۵ ۱۲:۳۷:۱۱ خوانده نشده خیر
۱۳
دراخبار حوادث ،ص ۴روزنامه امروز،نوشتین واژگونی وانت،اماتصویرش،مال پرایده!!!!بیشترحواستون رو جمع کنین.
۱۳۹۵/۰۲/۱۵ ۱۰:۵۳:۵۱ خوانده نشده خیر
۱۴ ۱۳۹۵/۰۲/۱۵ ۱۰:۰۹:۴۳ خوانده نشده خیر
۱۵
در پاسخ به نظرشهروندمحترمی که پیام داده بودند”به نظر من حقیر کم سواد”دلیل پیروزی اصلاح طلبان در تهران فلان و فلان است عرض کنم،غیرازتهران،شهرهای قزوین،یزد،اراک،اهواز،اصفهان،تبریز،ساری،وخیلی جاهای دیگراصلاح طلبان باقاطعیت پیروزشدندوتنهاجاهایی که نماینده ای نداشتند،اصولگرارای اورده.ضمناسطح مشارکت حدودشصت درصدبوده که اگرهشتاددرصدبود…؟
۱۳۹۵/۰۲/۱۵ ۰۹:۵۶:۴۸ خوانده نشده خیر
۱۶ ۱۳۹۵/۰۲/۱۵ ۰۹:۳۹:۰۵ خوانده نشده خیر
۱۷
با سلام- از انتقاد های استاندار محترم از دستگاه های متولی استان تشکر می کنیم ولی معظم له فکر نمی کنند سیستم اداری استان نیازمند خانه تکانی و چابک سازی دارد و زمان اقدام و عمل فرا رسیده است?
۱۳۹۵/۰۲/۱۵ ۰۹:۲۶:۳۸ خوانده نشده خیر
۱۸
با سلام حدود چهار سال از مسکونی شدن سایت اداری میگذرد دریغ از یک فضای سبز ویا پارک برای گذراندن اوقات فراقت فرزندان مان با توجه به فرارسیدن فصل تابستان…..
۱۳۹۵/۰۲/۱۵ ۰۹:۱۱:۱۵ خوانده نشده خیر
۱۹
 مسئولین محترم تامین اجتماعی تا کی اهالی سایت اداری باید به خاطر یکطرفه بودن لاین دوم خاکی بیمارستان حضرت ابوالفضل علیه السلام در بلوار محبت دچار زحمت وخطرشوند؟ لطفا اگر به صلاح است اقدام نمایید.
۱۳۹۵/۰۲/۱۵ ۰۸:۵۹:۰۸ خوانده نشده خیر
۲۰
جا نا  سخن از زبان ما می گویی ۰ از ساختن برج و بارو توسط هلال احمر گفتی  باید اشاره شود این که در استان ساختمان های مدرن ساخته شود برای توسعه استان خوب است که اگر در بیرجند نسازند از همین هم محروم می شویم اما در کل کشور هزینه کردن اعتبارات ملی در ساختمان یک آفت است چرا که  فرم جای محتوا را می گیرد و غیر از ایجاد روحیه تجملی در جامعه خاصیت دیگری ندارد  اغلب این ساختمانهای شیک از گوشه اعتباراتی که باید در جهت خدمت به مردم هزینه می شد احداث شده اند  تازه اگر نخواهیم بد بینانه علت را به لفت و لیس  بعضی دست اندرکاران نسبت دهیم این همه هزینه ساختما ن بانک ها باید  تبدیل به وام تولیدی می شد  بگذریم ۰۰۰
۱۳۹۵/۰۲/۱۵ ۰۸:۴۲:۳۶ خوانده نشده خیر
۲۱ ۱۳۹۵/۰۲/۱۵ ۰۸:۳۸:۳۹ خوانده نشده خیر
۲۲ ۱۳۹۵/۰۲/۱۵ ۰۸:۱۷:۴۰ خوانده نشده خیر
۲۳
جناب استاندار خراسان جنوبی  اینکه جنابعالی از مدیران سخت گیر انتقاد کنید از هیچ بهتر است ولی راه حل اساسی نیست  از شما انتظار برخورد جدی تر است  هر چند متاسفانه این نقص شامل برخی مدیران بومی استان است چون وسعت دید ندارند بنظرم باید مدتی در بلوچستان کارکنند هم قدر مردم را می دانند هم کار یاد می گیرند
۱۳۹۵/۰۲/۱۵ ۰۵:۲۰:۵۳ خوانده نشده خیر
۲۴
با عرض سلام  اگر فرماندار سرایان و دیگر مسولین می خواستند روزی دو بار از جاده سرایان ،کریمو رفت وآمد کنند آیا باز هم به فکر وضعیت جاده نمی افتادند  

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*