نماینده مردم بیرجند در مجلس: اجرای دقیق اقتصاد مقاومتی تنها راه خنثی کردن نقشه‌های دشمنان است


عبادی نماینده بیرجند

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی گفت: دشمن با تحمیل تحریم های ظالمانه اقتصادی در صدد ضربه زدن به کشور است و تنها راه خنثی کردن این حربه ها اجرای دقیق و صحیح اقتصاد مقاومتی است.

حجت الاسلام و المسلمین سید محمدباقر عبادی ظهر امروز در جمع مسئولان شهرستان درمیان اظهار داشت: عملکرد دولت در اجرای برنامه های اقتصاد مقاومتی ضعیف است و متأسفانه بعضی از مسئولان آن را جدی نگرفته اند و در مرحله شعارباقی مانده است.

وی افزود: دشمن با تحمیل تحریم های ظالمانه اقتصادی در صدد ضربه زدن به کشور است و تنها راه خنثی کردن این حربه ها اجرای دقیق  و صحیح اقتصاد مقاومتی است.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف تصریح کرد: شکست مفتضحانه آمریکا در صحرای طبس از برکات انقلاب اسلامی بود و تفاوت انقلاب ما با سایر انقلاب های دنیا همین الهی بودن آن است و خداوند نیز به همین جهت بارها و بارها در تنگناها به داد این انقلاب رسیده است.

عبادی خاطرنشان کرد: در عملیاتی شدن اقتصاد مقاومتی کار و کارگران نقش ویژه ای دارند و باید عزت این قشر در جامعه حفظ شود.

وی یادآور شد: آموزش و پرورش در فرهنگ سازی جامعه نقش بسیار مهمی دارد و نباید سیاسی کاری ها به وظیفه و جایگاه آموزش و پرورش آسیب وارد کند و مشکلات موجود در فرهنگ اجتماعی مورد غفلت قرار گیرد.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف بر تسریع روند عملیات گازرسانی به شهرستان درمیان تأکید کرد و گفت: تأخیر در این زمینه توجیه پذیر نیست و گاز باید به تمام نقاط اعم از شهری و روستایی انتقال یابد.

عبادی ضمن تشکر از حضور گسترده مردم در انتخابات گفت: نماینده منتخب، نماینده همه مردم است و کسی که به مجلس راه می یابد نباید بین افراد تفاوتی قائل شود بلکه باید خود را خادم مردم بداند.

فرماندار شهرستان درمیان نیز گفت: پروژه گازرسانی به شهرهای اسدیه و قهستان در اواخر خردادماه به بهره برداری خواهد رسید.

محمدبشیری زاده اظهار داشت: با پیگیری های انجام شده در خردادماه امسال پروژه گازرسانی با حضور مسئولین استانی به بهره برداری خواهد رسید.

وی گازرسانی به روستاهای مرزی را امری مهم عنوان کرد و افزود: کارهای زیربنایی برای گازرسانی به سایر شهرهای این شهرستان نیز صورت گرفته است.

فرماندار درمیان با اشاره به نامگذاری امسال به نام “اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل”  گفت: کارخانه قند قهستان قابلیت استفاده در چندین موضوع مختلف را دارد و با استفاده بهینه از آن می توان گام مؤثری در ایجاد اشتغال در شهرستان برداشت.

بشیری زاده همچنین با تاکید بر بازگشایی میل ۷۳ به عنوان قطب اقتصادی این شهرستان گفت: امید است با بازگشایی این مرز بتوانیم بخش عمده ای از مشکلات اشتغال و اقتصاد شهرستان را بهبود بخشیم.

وی تصریح کرد: نهادهای مسئول در صدور پروانه ساختمانی با بروکراسی های اداری برای مردم مشکل ایجاد نکنند و مردم را رنجیده خاطر نکنند بلکه زمینه تسهیل این روند را ایجاد کنند.

فرماندار درمیان با بیان اینکه یک سوم جمعیت شهرستان عشایر هستند، گفت: دامپروری از مهم ترین زمینه های اشتغال این قشر محسوب می شود و ادارات مربوطه باید در زمینه خرید تضمینی دام عشایر اقدامات لازم را انجام دهند.

بشیری زاده یادآور شد: با نظارت دقیق بر پروژه های عمرانی شهرستان، لیستی از پروژه های نیمه تمام تهیه شود و اولویت بندی صورت گیرد تا هر چه سریع تر به بهره برداری برسند.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*