مهرآباد؛ یارانه هر ایرانی ۲۵ میلیون تومان است!

بابک زنجانی: من به هر ایرانی ۲۵ میلیون تومان یارانه می دهم.

مهرآباد* -صابر قدیمی: در مراسم مزایده ی “ینها” (یارانه نقدی هر ایرانی) که عصر دیروز در دفتر مهرآباد صورت گرفته بود، داوطلبان ارقام پیشنهادی خود را مطرح کردند.

به گزارش خبرنگاری که نخواستیم نامش فاش شود، در این مراسم مزایده، ابتدا جناب دکتر محمود احمدی نژاد دست خود را بالا برد و گفت: من اگر افتخار بدهم و زبان دشمنان لال رییس جمهور بشوم ، به هر ایرانی دویست و پنجاه هزار تومان یارانه می دهم. این عدد کاملا محاسبه شده است که زحمت محاسبه اش را محمدرضا رحیمی عزیز، حمیدرضا بقایی عزیز و محمدرضا خاوری ۶۳ ساله از کانادا کشیده اند و مو لای درزش نمی رود. بهار نزدیک است. زمستان می رود و سوزشش برای کسانی می ماند که آب را برای روز مبادا صرفه جویی نکردند.

سپس شهرام جزایری اعلام کرد: اولا کسی اینجا می داند “فایننس” چی هست؟ فرق “مزایده” با “بنفیت به کاست” چیست؟کسی نبود؟ خب بگذریم، من اگر رییس جمهور بشوم به هر نفر ده برابر بیشتر از دکتر احمدی نژاد می دهم. کسی اینجا هست بداند ده برابر دویست و پنجاه هزار تومان چقدر می شود؟

این بار بابک زنجانی دست خود را بالا برد و گفت: من اگر رییس جمهور که احتمالش کم است، اما حتی اگر آزاد بشوم قول می دهم ماهانه به هر ایرانی بیست و پنج میلیون تومان یارانه بدهم. مدارکش هم موجود است که دارم.

در این لحظه آقای کفاشیان دستش را بالا برد؛ همه ی حضار با هم گفتند : شما هم آقای کفاشیان؟!
آقای کفاشیان اذعان داشت: هه هه هه هه ههه ههه ههه هه . نه بابا. من و چه به سیاسی کاری. می خواستم اجازه بگیریم برم بیرون آب بخورم برگردم.هه هه هه هه

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*