آخرین خبر :

مرگ ۶ افغان در جریان تعقیب حوالی رفسنجان

 

یک کامیونت حامل تعدادی افغان در جاده نوق – انار از توابع استان کرمان که از سوی ماموران نیروی انتظامی شهرستان رفسنجان در حال تعقیب بود، مورد اصابت گلوله قرار گرفت. این کامیونت در حال قاچاق افغان‌ها بود.

به گزارش ایسنا، در این رویداد که عصر شنبه ۱۸ اردیبهشت در ۱۰ کیلومتری شهرستان انار رخ داد، ۶ نفر کشته و ۱۸ نفر زخمی شدند که توسط آمبولانس‌های اورژانس به بیمارستان انار انتقال یافتند.

تعدادی از زخمی‌شدگان از بیمارستان انار به بیمارستان رفسنجان اعزام شدند.

یکی از سرنشینان این کامیونت گفت که افغان‌ها از جیرفت در حال انتقال به یزد بوده‌اند.

همچنین شاهدان عینی گفتند تعدادی از مجروحان و کشته‌شدگان ‌افغان را که در بیمارستان انار مشاهده کرده‌اند، مورد اصابت گلوله قرار گرفته بودند.

تعداد زیادی از این افغان‌ها حدود ۲۰ تا ۳۰ ساله بوده‌اند.

سرهنگ علیرضا پریور معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمان در این‌باره گفته است: عصر روز گذشته ماموران انتظامی با هماهنگی قضایی در حال گشت‌زنی در حاشیه کویر در منطقه رفسنجان به سمت انار بودند که با یک کامیون مشکوک مواجه می‌شوند. ماموران انتظامی پس از دادن فرمان ایست به راننده کامیون با فرار وی روبه‌رو می‌شوند. از آنجا که در این منطقه احتمال عبور اشرار و قاچاقچیان وجود دارد نیروی انتظامی موضوع را امنیتی تشخیص می‌دهد و ضمن گزارش به پاسگاه‌های این مسیر، راه را برای عبور این کامیون می‌بندند. راننده کامیون به رغم پنچر شدن لاستیک خودرو حدود پنج کیلومتر را روی رینگ به فرار ادامه می‌دهد. راننده کامیون سرانجام با دیدن مسدود شدن مسیر قصد برخورد با ماموران انتظامی را داشته است که بعد از تیراندازی ماموران و نقص فنی خودرو متوقف می‌شود.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*