آخرین خبر :

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی: معلمان برگزیده خراسان جنوبی تقدیر شدند

 

عباس لامعی

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی با بیان اینکه سال گذشته رتبه‌های مختلفی در مسابقات گوناگون توسط آموزش و پرورش استان کسب شد، گفت: امروز یک معلم برگزیده کشوری، ۲۴ معلم استانی و۶۰ معلم برگزیده منطقه‌ای تجلیل شدند.

 عباس لامعی ظهر امروز در مراسم تجلیل از معلمان برگزیده خراسان جنوبی با گرامیداشت یاد و خاطره ۳۶ هزار شهید دانش آموز و بزرگداشت مقام معلم اظهار داشت: امسال در شهرستان‌ها مراسم تجلیل از معلمان برگزار شد.

وی با بیان اینکه ما امسال معلم نمونه نداریم، زیرا معتقد هستیم تمامی معلمان ما نمونه هستند، افزود: امسال مراسم کاروان سپاس در هفته معلم در تمامی شهرستان های خراسان جنوبی برگزار شد.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: با جلسات متعددی که در سطح استان برگزار شد، امسال یک معلم برگزیده کشوری و ۲۴ معلم استانی و ۶۰ معلم منطقه ای داریم که امروز تجلیل شدند.

لامعی با بیان اینکه سالی که گذشت با وجود مشکلات و  سختی ها اما در بخش‌های مختلف از جمله مسابقات قرآنی، عترت، فرهنگی، هنری و تعلیم و تربیت امتیازات خوبی کسب شد.

وی اظهار داشت: در زمینه آموزشی، علمی و برگزاری المپیادهای ورزشی نیز رتبه‌های خوبی را کسب کردیم و بسیاری از استان‌هایی که قدرت بیشتری داشتند را به لطف خداوند پشت سر گذاشتیم.

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: در سال گذشته شاهد برگزاری جشنواره‌های متعدد از جمله برگزاری همایش ملی آموزش ابتدایی، جشنواره هنرستان ها، جشنواره شعر عاشورایی و دبیرخانه شعر عاشورایی برای همیشه به خراسان جنوبی واگذار شد.

لامعی با بیان اینکه رویکرد مسئولان با آموزش و پرورش تعاملی و مثبت است، افزود: از دغدغه‌های کاری من داشتن یک سالن برای برگزاری جلسات ویژه آموزش وپرورش بود که با همکاری اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان جنوبی و آقای قلم چی در مدت ۶ ماه سالنی در خور آموزش وپرورش با هزینه یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان احداث شد اما هنوز به طور رسمی افتتاح نشده است.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*