آخرین خبر :

در ادامه نبرد سنگین با داعش انجام شد؛ عملیات موفق نیروهای عراقی در الانبار/فرار داعشی ها به سوی صحرا

منابع نظامی عراقی با اشاره به عملیات موفق در غرب این کشور که از ساعت هشت صبح امروز شروع شده است از فرار تکفیری ها در منطقه دولاب در غرب الرمادی به سوی صحرا خبر دادند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه النهرین، ستاد تبلیغات جنگی عراق بیان کرد: نیروهای عراقی در ساعت هشت صبح امروز از سه محور عملیاتی را برای آزادسازی مناطق دولاب و زخیخه و جاده ارتباطی میان ناحیه البغدادی و هیت در هفتاد کیلومتری غرب الرمادی از لوث داعش آغاز کردند.

در این بیانیه جنگی آمده است: این عملیات با حمایت هوایی انجام شده است.

در همین حال منابع نظامی عراقی اعلام کردند: نیروهای عراقی ظهر امروز به منطقه دولاب در غرب الرمادی وارد شده اند. نبردهای سنگینی میان نیروهای عراقی و داعش در جریان است و طی آن شمار زیادی از تروریست ها کشته و زخمی شده اند.

این منابع افزودند: داعشی ها به سوی صحرا فرار کردند. عملیات برای آزادسازی دولاب و زخیخه و الجبه در غرب الرمادی در حال انجام است.

آزاد سازی منطقه النویعمه

ناظم الجغیفی از فرماندهان عراقی نیز بیان کرد: نیروهای عراقی طی ساعات آینده منطقه دولاب را آزاد خواهند کرد و پرچم عراق را برای بالای ساختمان های آن نصب خواهند کرد.

وی تاکید کرد: نیروهای عراقی پیشروی های خوبی داشته اند. نیروهای عراقی منطقه النویعمه از توابع ناحیه البغددادی در غرب الانبار را آزاد کرده اند و دهها داعشی را به هلاکت رسانده اند.

الجغیفی افزود: دهها مین و منزل بمبگذاری شده و جاده اصلی و فرعی که منطقه آزاد شده را با دیگر مناطق ربط می دهد خنثی شده است.هم اکنون تلاش می شود که منطقه دولاب از لوث داعش آزاد شود.

هلاکت ۱۵۰ داعشی در شرق فلوجه

همزمان خمیس بحر الحلبوسی از فرماندهان نیروهای مردمی اعلام کرد: نیروهای امنیتی صبح امروز مراکز داعش را در الصبیحات، البوجاسم و البوعوده در الکرمه در نوزده کیلومتری شرق فلوجه هدف قرار دادند که بر اثر این عملیات ۱۵۰ داعشی به هلاکت رسیدند.

وی افزود: نیروهای عراقی پیشرفت های موثری داشته اند و به عملیات برای آزاد سای مناطق باقیمانده الکرمه از لوث داعش ادامه می دهند.در این عملیات نیروی هوایی نیز از نیروهای زمینی حمایت می کند و مراکز داعش و خطوط امداد آنها را هدف قرار می دهد.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*