امروز خراسان جنوبی گزارش می دهد: بیماران و همراهان بیمار در انتظار پارک خودرو در بیمارستان ولی عصر (عج) بیمارستان وظیفه ای برای تامین پارکینگ برعهده ندارد/ شهرداری برای احداث پارکینگ در بیمارستان ولی عصر(عج) برنامه ای ندارد

امروز خراسان جنوبی – حمیدی

 

خودرو ها گاهی به سختی از کنار هم عبور می کنند و گاهی هم یک نفر بی مبالات با پارک نامناسب راه ورود و خروج بقیه خودروها را می بندد یکی از معضلات برای بیماران و همراهان آنان در بیمارستان ولی عصر (عج) بیرجند پارک خودرو‌ها و نبود پارکینگی مناسب است و این در حالی است که بیمارستان ولی عصر (عج) یکی از مهم ترین بیمارستان های استان است که روزانه شاهد حجم زیادی از مراجعه کنندگان برای بهره مندی از خدمات کلینیک این مجموعه و هم چنین خیل بیماران و همراهان آنها و کسانی که در ساعات ملاقات به بیمارستان مراجعه می کنند ،می باشد و به نظر می رسد فضای فعلی که برای پارکینگ در نظر گرفته شده پاسخگوی مردم نیست .

 

یکی از شهروندان که خودروی خود را در این فضا پارک کرده در گفتگو با خبرنگار ما با بیان اینکه یکی از مشکلات مراجعه کنندگان به بیمارستان ولی عصر(عج) پارک خودرو است،گفت: بیمارستان ولی عصر(عج) چون کلینیک فعالی دارد معمولا تعداد بیشتری از مردم در طول روز به آن مراجعه می کنند و همین مساله سبب شده تا برای پارک خودرو به مشکلات فراوانی برخورد کنند و من هم پس از معطلی فراوان توانستم خودرو خود را در پارکینگ پارک کنم

محمدی یکی دیگر از شهروندان بیرجندی که برای ملاقات یکی از بستگانش به بیمارستان مراجعه کرده به خبرنگار ما گفت: معمولا برای پارک کردن در این محل با مشکل روبرو می شویم و در ساعات ملاقات نیز پیدا کردن جای پارک دشوار است و حتی برخی شهروندان طوری پارک می کنند که جلوی ورود و خروج بقیه را گرفته و آنها را معطل می کنند .خبرنگار ما برای پاسخگویی در این زمینه به سراغ مسئولان رفته و نظرشان را جویا شده است .

بیمارستان وظیفه ای برای تامین پارکینگ بر عهده ندارد

 

رئیس بیمارستان ولی عصر (عج) بیرجند در گفت و گو با خبرنگار ما با اشاره به اینکه ما وظیفه تامین پارکینگ را برای این مجموعه نداریم ،گفت: وظیفه اصلی ما درمان و پاسخگویی به مشکلات و دغدغه های درمانی مردم است.

رئیسی افزود: ما قبول داریم فضایی که در حال حاضر برای پارکینگ در بیمارستان ولی عصر (عج) در نظر گرفته شده کافی نیست ولی اعتباری برای احداث پارکینگ نداریم.

وی ادامه داد: ما می توانیم زمینی که در اختیار بیمارستان قرار دارد را در اختیار شهرداری قرار دهیم تا پارکینگ طبقاتی در انجا ساخته شود و به صورت مشترک مورد استفاده قرار گیرد.

 

وظیفه تامین پارکینگ بر عهده شهرداری است

 

وی اذعان داشت: به نظر می رسد وظیفه تامین پارکینگ بر عهده شهرداری باشد و ما این پیشنهاد را به شهرداری داده ایم اما تاکنون پاسخی دریافت نکرده ایم.

رئیس بیمارستان ولی عصر (عج) افزود: البته برای بیماران اورژانسی با همکاری نگهبانی تمهیداتی اندیشیده شده که مشکلی برای پارکینگ نداشته باشند.

 

شهرداری برنامه ای برای احداث پارکینگ ندارد

معاون عمرانی شهرداری بیرجند در اینباره به خبرنگار ما گفت: در سال جاری برای احداث پارکینگ در خیابان منتظری ۲۰ اعتبار یک میلیارد تومانی تخصیص یافته است و فعلا شهرداری نمی تواند برای احداث پارکینگ دیگری برنامه ریزی کند.

 

مهندس عدل افزود: بر اساس قانون هر مجموعه و ارگانی که ساختمانی احداث می کند باید پارکینگ آن را نیز تامین کند و مجموعه بیمارستان ولی عصر نیز علاقه مند به احداث پارکینگ طبقاتی هستند ولی شهرداری در انجا زمینی ندارد .

 

وی ادامه داد: ما در حد تسهیل امور می توانیم با بیمارستان همکاری کنیم .

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*