آخرین خبر :

استاندار خراسان جنوبی: مشکلات شهرکهای صنعتی خراسان جنوبی برطرف می‌شود

 

خدمتگزار استاندارخراسان جنوبی

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه مهم ترین مشکلات واحدهای صنعتی سرمایه در گردش، بیمه اجتماعی و مالیاتی است، گفت: مشکلات شهرکهای صنعتی خراسان جنوبی برطرف می‌شود.

وجه الله خدمتگزار ظهر امروز در بازدید از چند کارخانه در شهرک صنعتی بیرجند با بیان اینکه هدف از این بازدیدها تبریک گفتن به کاگران در آستانه هفته کار و کارگر است اظهار داشت: در این بازدید مدیران واحدها و مدیران برخی از دستگاه‌های اجرایی حضور داشته تا مشکلاتی که مربوط به آنها است مورد بررسی قرار گیرد.

وی با بیان اینکه پرداختن به کار و روزی حلال جایگاه ویژه‌ای در متون و اعتقادات مذهبی ما دارد، افزود: با توجه به شعار سال از سوی مقام معظم رهبری یکی از اهداف تحقق شعار سال شناسایی مشکلات واحدهای صنعتی و تلاش برای برطرف شدن مشکلات آنها است.

استاندار خراسان جنوبی گفت: رونق اقتصادی و توسعه همه جانبه بدون در نظر گرفتن مشکلاتی که وجود دارد، امکان پذیر نیست و دستورات لازم به برخی از دستگاه‌های اجرایی در این بازدیدها داده شده است.

خدمتگزار با بیان اینکه  مقرر شد جلسه‌ای به صورت تخصصی برگزار و مشکلات موجود در این واحدها شناسایی شود، افزود: در صورتی که مشکلات در خراسان جنوبی قابل رفع نباشد، از طریق مرکز آنها را پیگیری می‌کنیم.

وی با بیان اینکه مهم‌ترین مشکلات واحدهای صنعتی سرمایه در گردش و مشکلات مالیاتی است، اظهار داشت: بیمه اجتماعی کارگران از دیگر مشکلات واحدهای صنعتی بوده که به‌زودی در جلسه‌ای با حضور مدیران در استان خراسان جنوبی تشکیل و راهکار برای مشکلات پیشنهاد می‌شود.

استاندار خراسان جنوبی گفت: توسعه صادرات و حجم مبادلات تجاری از مهم‌ترین اهداف و اولویت های کاری دولت در خراسان جنوبی است و ایجاد اشتغال، مدیران با انگیزه، تعهد کاری و کارگران وظیفه شناس به گونه ای در کنار یکدیگر کار و تلاش می‌کنند تا در سال اقتصاد مقاومتی، تولید و عمل شعار سال فراهم شود.

خدمتگزار با بیان اینکه برای ایجاد رونق کسب و کار اگر در هر کجا مشکلی وجود دارد، به ما اطلاع رسانی شود تا موضوع را پیگیری کنیم، افزود: به دستگاه‌های اجرایی عنوان شده است که مشکلات سر راه تولید برطرف شود و رسانه‌ها هم کمک کنند تا افرادی که دلسوز و بدون شعار هستند به پای کار آیند.

وی از تشکیل ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی با حضور معاون اول رئیس جمهور خبر داد و اظهار داشت: وظایف هر کدام از وزارتخانه‌ها مشخص و مدیران باید ضمن اخذ این وظایف آنها را بومی سازی کرده و سهم خراسان جنوبی از از این وظایف مشخص کنند.

استاندار خراسان جنوبی همکاری تمامی دستگاه‌های اجرایی را برای برطرف کردن مشکلات کسب و کار خواستار شد.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*