فرمانده سپاه خراسان جنوبی: تجدید‌نظر در حوزه‌های هسته‌ای از اهداف دشمن است

 

غیاثی فرمانده سپاه خراسان جنوبی

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی با اشاره به هدف دشمن در وادار کردن ایران به تجدید نظر در حوزه هسته‌ای گفت: یکی از راه‌های نفوذ دشمن این است که ما قدرت هسته‌ای را بپذیریم و تعدیل کنیم‌.

سردار سیدهاشم غیاثی ظهر امروز در همایش تبیین شاخص‌های انقلاب‌گیری در حوزه‌های علمیه و مقابله با نفوذ در خراسان جنوبی اظهار داشت: افرادی که از امام جامعه تبعیت کنند جزو افراد عاقل هستند.

وی با بیان اینکه رسیدن به انتظار جانفشانی می‌خواهد و راه انتظار از کربلا می‌گذرد، افزود: اگر در بیداری اسلامی خوابمان ببرد ممکن است دشمنان اسلام ضربه خود را به جامعه بزنند.

فرمانده سپاه انصار الرضا (ع) خراسان جنوبی بیان کرد: دشمنی در ۳ حوزه مبانی، راهبرد و تاکتیک اتفاق می‌افتد و در حوزه راهبرد و تاکتیک امکان مذاکره وجود دارد اما در حوزه مبانی هیچ‌گاه نقطه تلاقی وجود نخواهد داشت.

غیاثی تصریح کرد: ما در حاکمیت دینی هستیم و آموزه‌های دینی را مدنظر داریم و باید خدایی فکر و عمل کنیم زیرا آمریکا با این موضوع مشکل دارد و در بحث مبانی با آمریکا به نقطه مشترکی نخواهیم رسید و برخی از مصادیق موضوعات مطرح شده در جامعه مانند نفوذ است.

وی اظهار داشت: دشمن اهداف خود را در حوزه استحاله از درون جامعه با سه هدف استفاده از افراد در بخش‌های کلان، ایجاد بی‌تفاوتی مردم نسبت به انقلاب و انحراف در مدل ساختار انقلاب کار می‌کند که همه این بخش‌ها تحت عنوان نفوذ صورت می‌گیرد.

فرمانده سپاه انصار الرضا (ع) خراسان جنوبی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب خاطرنشان کرد: باید در بستر قانونی سه قوا دنبال شود و امروز خواص بصیرت در جامعه زیاد است.

غیاثی یادآور شد: برخی از عناصر سیاسی امروز درب خانه کسانی رفتند که در نظام کار می‌کنند و خود را در خط امام می‌دانند اما نسبت به فرمایشات امام بی‌توجهی می‌کنند شاخص اصلی رهبر است و باید تابع حکم ایشان باشیم و هرکس در هر جایگاه حقوقی نسبت به رهبری موضع بگیرد در مقابل دنیا و آخرتش می‌ایستیم.

وی با اشاره به مرحله دوم نفوذ افزود: مرحله دوم نفوذ این است که قدرت هسته‌ای را بپذیریم و تعدیل کنیم و امروز اگر دشمنان پایه آشیل ما را در حوزه اقتصادی می‌بینند و فشار می‌آورند و افرادی در حوزه دیپلماسی مرعوب می‌شود به این دلیل است که به حوزه موشکی ایران وارد شوند.

فرمانده سپاه انصار الرضا (ع) خراسان جنوبی گفت: یکی از موضوعاتی که جنگ علیه اسرائیل را مغلوب کرد و باعث شد آن‌ها شکست را بپذیرند اهداف دقیق و محاسبه شده‌ای بود که ایران داشت.

غیاثی با بیان اینکه این‌ها دستاورد‌های انقلاب است که ما داشته‌ایم، تأکید کرد: دومین هدف دشمن وادار کردن ایران به تجدید نظر در حوزه هسته‌ای است.

وی خاطرنشان کرد: تنها راه رسیدن به هدف متعالی امام راحل همواره بر روی اصول و اهدافمان که دشمن دارد بر روی آن تلاش می‌کند پافشاری کنیم.

فرمانده سپاه انصار الرضا (ع) خراسان جنوبی بیان کرد: انتظار ما این است که همانگونه که در حوزه بسیج تربیت نیروهای مجاهد را داریم در حوزه‌های علمیه نیز این اقدام را داشته باشیم نیروهای مجاهدی که زمان و مکان برایشان مهم نباشد و هرکجا رهبر معظم خواست حضور داشته باشند.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*