رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در بیرجند: مسائل فرهنگی کشور در کنش سیاسی قرار نگیرد

 

سید مهدی خاموشی

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور با بیان اینکه حوزه فرهنگ حوزه ای بسیار وسیع است، گفت: برخی از افراد گاهی مسائل فرهنگی را در کنش سیاسی قرار داده و در رقابت های سیاسی موضوعات و مسائل فرهنگی را ذبح می‌کنند.

حجت الاسلام و المسلمین مهدی خاموشی ظهر امروز در دیدار با پرسنل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی اظهار داشت: حوزه فرهنگ حوزه‌ای بسیار وسیع است.

وی با بیان اینکه باید برای ترویج و فرهنگ سازی ارزش ها و دفاع از کیان انقلاب اسلامی تلاش کنیم، افزود: تمام هویت دینی و ملی ما با انقلاب اسلامی به عنوان یک انقلاب فرهنگی عجین شده است.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی گفت: باید تولید علم داشته باشیم تا بتوانیم توانایی افراد را بیشتر ظهور و بروز دهیم و به هر میزانی که کاری انجام می‌شود باید مطالعه هم بیشتر شود زیرا که انسان با فکر و ظرافت تولیدی می تواند به کار خود قوت دهد.

خاموشی با بیان اینکه آموزش و علم آموزش باید همیشه در اولویت کار پرسنل تبلیغات اسلامی باشد، افزود: موضوعی که باید امنیت اخلاقی رصد شود را بدون شک قبول دارم اما اعتقاد ما براین است که اگر سیاسی شود، اشتباه است.

وی با بیان اینکه در مباحث اقتصادی نباید امنیت را از بین برد، اظهار داشت: کسی که اقدام به کار فرهنگی می‌کند باید فرهیخته، آشنا به زمان و مکان باشد.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی گفت: برخی از مسائل فرهنگی را در کنش سیاسی قرار داده و متأسفانه در کشور ما در رقابت های سیاسی موضوعات و مسائل فرهنگی را ذبح می‌کنند.

خاموشی  افزود: مسئولان خراسان جنوبی از عملکرد تبلیغات اسلامی استان رضایت داشته که این امر سبب خرسندی برای ما است و خراسان جنوبی همواره مهد پرورش علمایی بزرگ بوده و این امر سبب شده تا سطح توقع ما از خراسان جنوبی برای انجام امور و پیشرفت در حوزه فرهنگ بیشتر باشد.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*