معاون استاندار خراسان جنوبی: ظرفیت‌های موجود خراسان جنوبی برای برطرف کردن بیکاری به‌کارگرفته شود

 

نخعی نژاد معاون عمرانی استاندار خراسان جنوبی

معاون عمرانی استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه استان در مسیر تردد خودروهای سبک و سنگین استان‌های مختلف کشور است گفت: باید از ظرفیت‌های موجود در خراسان جنوبی برای تولید ثروت و رفع بیکاری به درستی استفاده شود.

همایون نخعی‌نژاد در نخستین نشست شورای هماهنگی ترافیک خراسان جنوبی در سال ۹۵ اظهار داشت: یکی از راه‌های درآمدزایی در خراسان جنوبی این است که از مجتمع‌های بین راهی که ایجاد می‌شود مردم  بتوانند به مسافران و کامیون داران  خدمت، درآمدزایی، تولید و روزی کسب کنند.

وی با بیان اینکه در نقاط مختلف کشور از ظرفیت‌های جاده‌های برای درآمدزایی استفاده می‌شود افزود: خراسان جنوبی ظرفیت‌های بالقوه در راستای درآمدزایی در راه‌های مواصلاتی و تردد خودروها دارد.

معاون عمرانی استاندار خراسان جنوبی گفت: باید از ظرفیت‌های موجود در استان برای تولید ثروت و رفع معضل بیکاری به درستی استفاده کنیم.

نخعی‌نژاد با بیان اینکه باید تلاش کنیم تا از ظرفیت‌های موجود در محورهای مواصلاتی به ویژه در تردد خودروها به نحو مطلوب برای درآمدزایی و اشتغال مردم استفاده شود افزود: باید با شناسایی نقاط آسیب در صدد درآمدزایی برای مردم خراسان جنوبی باشیم.

وی بیان کرد: استان خراسان جنوبی در مسیر تردد خودروهای سنگین و سبک از استان‌های سیستان و بلوچستان، یزد، اصفهان، هرمزگان، کهگیلویه و بویر احمد، مشهد و فارس است و می‌تواند از طریق مجتمع‌های خدماتی درآمد خوبی برای مردم داشته باشد.

معاون عمرانی استاندار خراسان جنوبی از مطالعات انجام شده برای طراحی و تکمیل میدان ورودی شهر خضری دشت بیاض خبر داد.

در این جلسه شهرداران شهرهای خوسف، ارسک، بشرویه و زهان طرح‌های پیشنهادی خود را مطرح کرده و مقرر شد برای طرح‌های خود بیشتر برنامه‌ریزی و مطالعات انجام دهند.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*