مراسم نکوداشت پرفسور معتمدنژاد در خراسان جنوبی برگزار می شود

۱۱-۲

مراسم نکوداشت پرفسور معتمد نژاد پدرعلم ارتباطات ایران ٢٧ اردیبهشت ماه همزمان با روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی برگزار می شود. معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی در جلسه برنامه‌ریزی مراسم نکوداشت پرفسور معتمد نژاد و سومین جشنواره مطبوعات استان که در محل استانداری خراسان جنوبی برگزار شد؛ ضمن مهم برشمردن نکوداشت فرهیختگان استان گفت: به دلیل  برخی محدودیت‌ها و شرایط، نیاز است تمامی دستگاه‌های اجرایی استان مساعدت و همکاری لازم را در ارتباط با برپایی این فعالیت فرهنگی داشته باشند. محمد حسینی، با بیان اینکه این مراسم برنامه‌ای برای تجلیل از مقام علم و دانش است، ادامه داد: استان خراسان جنوبی هم در عرصه آموزش و پرورش و هم در عرصه آموزش عالی نسبت به جمعیت محدودی که دارد افراد مهمی را در خود پرورش داده است. وی با اشاره به اینکه خدمات بسیار مهم و ارزشمندی از سوی پرفسور معتمد نژاد به ایران و استان ارائه شده است گفت: در ارتباط با شخصیت هایی مانند وی باید جلسه ای در خور شخصیت و جایگاه وی برگزار شود چراکه این افراد تمام عمر خود را در عرصه های مختلف علمی تلاش کرده و خوش درخشیدند که با برگزاری این چنین مراسماتی قابل جبران نیست. وی افزود: لازم است در این رویداد که در نمایی ملی و با حضورمسئولین کشوری برگزار می‌شود، همه دستگاه‌های اجرایی استان درگیر و بخشی از مسئولیت‌ها را قبول کنند. وی در پایان تاکید کرد:نقش رسانه ملی  و مطبوعات استان در اطلاع رسانی و اعلام برنامه ها و معرفی مفاخر استان بسیار تاثیرگذار است که ضروری است بیش از گذشته با بهره گیری از ظرفیت و امکانات استانی و کشوری رسانه ملی و نشریات و خبرگزاری های استان در این راستا گام بردارد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی نیز در این جلسه بیان داشت: مراسم نکوداشت پرفسور معتمدنژاد و اختتامیه سومین جشنواره مطبوعات استان روز روابط عمومی همزمان با زادروز پدر علم ارتباطات کشور با حضور دکتر انتظامی معاونت مطبوعات و اطلاع رسانی وزارت متبوع ٢٧ اردیبهشت ماه برگزار شود. احمدمحبی برگزاری چنین همایش هایی را موجب معرفی بیش از پیش استان در سطح ملی دانست و گفت: اینگونه همایش ها علاوه بر اینکه باعث تجلیل از مفاخر استانی می شود موجب معرفی ظرفیت ها و میراث فرهنگی استان نیز خواهد شد. وی با بیان اینکه این جلسه با هدف برنامه‌ریزی، سیاستگذاری و هماهنگ کردن فعالیت‌‌های مرتبط با این مراسم شکل گرفته، بیان کرد: لازم است همه دستگاه‎های اجرایی استان در این امر ما را یاری کنند.
معاون فرهنگی فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی نیز در این جلسه بیان داشت:مراسم  نکوداشت پرفسور، اختتامیه سومین جشنواره مطبوعات استان و روز روابط عمومی همزمان با زادروز پدر علم ارتباطات کشور ٢٧ اردیبهشت ماه برگزار شود. بهاری تلفیق این سه موضوع را مطرح کرد و افزود:با عملی شدن این مراسم، مناسبت های یاد شده  از نظر محتوا و کیفیت مراسم به خوبی برگزار می شود.وی با اشاره به روند برگزاری سومین جشنواره استانی مطبوعات ادامه داد:در این جشنواره ٨٠ خبرنگار ٣۵١ اثر به دبیرخانه ارسال کرده اند و ٣٢ اثر هم در بخش جنبی جشنواره با موضوع بحران آب و خشکسالی دریافت شده است. وی اولویت در برگزاری این جشنواره را نکوداشت پرفسور معتمدنژاد عنوان و اضافه کرد:سال گذشته مراسمی در دانشگاه بیرجند برگزار شد که امید است سال جاری با همکاری دستگاه ها ی مربوطه مراسم شایسته ای برگزار شود.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*