مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی خبرداد مصرف ۱.۵ میلیارد مترمکعب گاز سال گذشته در استان خراسان جنوبی

 

دشتی مدیر عامل شرکت گاز خراسان جنوبی

مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی گفت: سال گذشته در مجموع یک میلیارد و۴۰۷ میلیون متر مکعب گاز طبیعی در بخش های مختلف این استان به مصرف رسیده است.

مهندس فرشید دشتی در دیدار نوروزی با کارکنان با تبریک سال نو و میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س)، اظهار داشت: سال گذشته بیشترین میزان مصرف گاز روزانه ۶٫۱ میلیون مترمکعب مربوط به اوج مصرف در روزهای سرد زمستان و کمترین میزان مصرف ۰٫۶میلیون مترمکعب بوده است.

مدیر عامل شرکت گاز خراسان جنوبی با اشاره به اینکه در سال گذشته با همت و تلاش تمام کارکنان این شرکت در راستای توسعه شبکه گازرسانی و برنامه های شرکت ملی گاز ایران اقدامات ارزشمندی در استان انجام شده است تصریح کرد: در سال گذشته یک شهر و ۲۳ روستا در استان به شبکه گاز متصل شدند .

وی بیان کرد: با اقدامات انجام شده تاکنون ۸۸٫۵ درصد خانوار شهری و۲۶ درصد خانوار روستایی استان خراسان جنوبی در قالب ۱۷ شهر و ۱۳۲ روستا تحت پوشش گاز طبیعی قرار گرفته اند .

مهندس دشتی با بیان اینکه در بهمن ماه سال گذشته عملیات اجرایی گازرسانی به ۶۸ روستای استان خراسان جنوبی نیز آغاز شد گفت: با اتمام گازرسانی به این روستاها رشد قابل توجهی در بخش گازرسانی به روستاهای استان ایجاد می‌شود.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی همچنین با اشاره به نامگذاری سال ۹۵ به نام «اقتصاد مقاومتی ، اقدام و عمل » ازسوی مقام معظم رهبری، بر تلاش کارکنان برای تحقق شعار امسال تاکید کرد

و  با قدردانی از زحمات کارکنان در سال ۹۴، سالی سرشار از موفقیت و شادکامی آرزو کرد و خواستار تلاش هر چه بیشتر کلیه همکاران برای رسیدن به اهداف والای شرکت ملی گاز ایران شد.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*