فرماندار نهبندان مطرح کرد جاری شدن سیل در روستاهای شهرستان نهبندان

 

نظافت فرماندار نهبندان

فرماندار شهرستان نهبندان از جاری شدن سیلاب در روستای چهارفرسخ این شهرستان خبر داد و گفت: بر اثر جاری شدن سیل برق این روستا قطع شده و خدمات رسانی به مردم این روستا در حال انجام است.

اصغر نظافت صبح امروز در بازید از روستای سیل زده نهبندان اظهار داشت: از اواخر وقت شامگاه جمعه بر اثر جاری شدن سیل در روستای چهار فرسخ نهبندان برق این روستا قطع شده و خدمات رسانی به مردم این روستا در حال انجام است.

وی با بیان اینکه بلافاصله عوامل امدادی شهرستان شامل ستاد مدیریت بحران فرمانداری نهبندان، نیروهای هلال احمر و بسیج به منطقه اعزام شدند، بیان کرد: هم اکنون خدمات رسانی به مردم این روستا در حال انجام است.

فرماندار شهرستان نهبندان با بیان اینکه تاکنون هیچگونه خسارت جانی گزارش نشده است، تصریح کرد: اسکان مردم سیل زده روستای چهارفرسخ نهبندان در حسینیه این روستا صورت گرفته است.

نظافت با اشاره به اینکه مردم این روستا در مکان‌های مناسب از جمله حسینیه این روستا در حال اسکان هستند، افزود: بر اثر جاری شدن سیل بیشتر خانه‌های این روستا دچار آب گرفتگی شده است که تلاش برای تخلیه آب از منازل این روستا در حال انجام بوده و همچنان ادامه دارد.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*