عامل انتحاری حمله بروکسل دانش آموز نمونه بود!

مدیر یک دبیرستان کاتولیک در بروکسل اعلام کرد “نجیم العشراوی،” یکی از عاملان انتحاری حمله بروکسل دانش آموز نمونه  و زرنگ این مدرسه بوده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری رویترز، ورونیکا پلگرینی، مدیر دبیرستان کاتولیک  در منطقه شرقی بروکسل در گفتگوی تلفنی با خبرگزاری رویترز اعلام کرد: “نجیم العشروای از دانش آموزان بسیار خوب این مدرسه بود. وی گفت: عشراوی شش سال در این مدرسه تحصیل کرد و سال ۲۰۰۹ از این مدرسه فارغ التحصیل شد. وی حتی یک ترم درسی نیز غیبت نداشت.”

مطالعات کاتولیک، بخشی از برنامه درسی تمامی دانش آموزان در بلژیک صرف نظر از مذهب و دین آنها است. مدیر این مدرسه کاتولیک اعلام کرد عشراوی مانند هر دانش آموز دیگری در این کلاسها حاضر می شد.

رسانه های محلی بلژیک اعلام کرده اند نجیم العشراوی ۲۵ ساله که دارای ملیت بلژیکی است، یکی از عاملان حمله به فرودگاه بروکسل در روز سه شنبه به شمار می رود و یکی از سه نفری است که دوربین های نظارتی تصویر وی را گرفته اند.

همچنین گفته شده دی ان ای عشراوی در خانه هایی که عاملان حملات پاریس از آنها در ماه نوامبر سال گذشته  (آذر ۹۴)  استفاده کرده بودند، یافت شده است. وی مظنون است که کمربندهای انتحاری حملات پاریس را آماده می کرد.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*