استاندار در مراسم افتتاح نمایشگاه صنایع دستی استان های شرق کشور در بیرجند خبر داد:اختصاص یک میلیارد تومان کمک بلاعوض برای رونق صنایع دستی در سرایان و خوسف

دومین نمایشگاه صنایع دستی منطقه ای استان های شرق کشور در بیرجند گشایش یافت.  به گزارش امروز خراسان جنوبی، استاندار خراسان جنوبی روز گذشته در مراسم گشایش دومین نمایشگاه صنایع دستی منطقه ای استان های شرق کشور در بیرجند گفت: دستگاه های اجرایی و وابسته به صنایع دستی و گردشگری  اگر بازاریابی محصولات را به خوبی انجام دهند و گردش اقتصادی و مالی انجام شود در فروش محصولات موفق خواهیم بود در غیراینصورت با شکست مواجه خواهیم شد. مهندس سیدعلی اکبرپرویزی با اشاره به اینکه باید سیستم مناسبی در زمینه بازاریابی فراهم شود، تصریح کرد: با شناسایی بازار هدف و سلایق مصرف کنندگان بخش خارجی و ایجاد تعامل بین میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با وزارت خارجه زمینه رشد بیشتر فروش محصولات صنایع دستی فراهم شود. وی ادامه داد: اگر زمینه ورود گردشگران خارجی به مناطق مختلف کشور فراهم شود و تنها مختص یک منطقه یا استان خاصی نباشد و گرایش آنها به استفاده از کالاهای مختلف شناسایی شود در زمینه بازاریابی موفق تر خواهیم بود.
مهندس پرویزی همچنین گفت: از  شهرستان های سرایان(سه قلعه) و خوسف در زمینه تولید سنگ های قیمتی و گل نرگس  حمایت شود. وی افزود: یک میلیارد تومان کمک بلاعوض(۵۰۰ میلیون تومان برای هر شهر) جهت رونق محصولان صنایع دستی و گردشگری در این دو شهر اختصاص یابد. گفتنی است. دومین نمایشگاه صنایع دستی منطقه ای شرق کشور تا ۲۳ آذر عصر ها از ساعت ۱۶ تا ۲۲ در محل نمایشگاه بین المللی بیرجند برای بازدید علاقمندان دایر است.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*