استاندار در گردهمایی فرمانداران: فرمانداران وعده های واهی ندهند

استاندارخراسان جنوبی در گردهمایی فرمانداران استان گفت: فرمانداران به عنوان نمایندگان عالی دولت در شهرستان ها باید از تمامی ظرفیت های موجود برای ارائه خدمت بهتر و بیشتر به مردم استفاده کنند. به گزارش امروز خراسان جنوبی مهندس سید علی اکبر پرویزی،برحل مشکلات در حوزه شهرستان ها از سوی فرمانداران و بخشداران تاکید کرد و ادامه داد: فرمانداران و بخشداران مسائل و مشکلات شهرستانی را تا حصول نتیجه و با تمامی توان مورد پیگیری قرار دهند و نتیجه اقدامات انجام شده را نیز گزارش نمایند.
وی ادامه داد: فرمانداران از دادن وعده هایی که ممکن است امکان تحقق آنها درآینده وجود نداشته باشد پرهیز کنند چرا که این امر موجب ایجاد بی اعتمادی عمومی در جامعه خواهد شد. مقام عالی دولت در استان، با بیان اینکه فرمانداران خدمات و اقدامات دولت در سطح شهرستان ها را اطلاع رسانی نمایند، گفت: این امر علاوه بر تقویت اعتماد عمومی موجب ایجاد آرامش در جامعه نیز خواهد بود.
مهندس پرویزی، بر تقویت ارتباط فرمانداران با مدیران استانی تاکید کرد و ادامه داد: مدیران ستادی در استانداری نیز در فاصله زمانی مشخص به شهرستان ها سفر کرده و مسائل و مشکلات مربوط به حوزه کاری خود را احصا و در جهت رفع آنها برنامه ریزی نمایند. وی با بیان اینکه فرمانداران پیشنهادات کاری خود را به صورت دقیق ارائه نمایند، گفت: با توجه به ظرفیت ها و توان موجود در شهرستان ها باید پیشنهاداتی قابل اجرا ، کارشناسی شده و راهبردی ارائه شود تا بتوان نسبت به مرتفع کردن آنها اقدام کرد. وی تقویت دولت الکترونیک در شهرستان ها را مورد تاکید قرار داد و افزود: فرمانداران و بخشداران در خصوص آبرسانی روستایی تلاش و برنامه ریزی جدی تری داشته باشند. در این جلسه تنی چند از فرمانداران شهرستان های تابعه استان نیز به ارائه نقطه نظرات، دیدگاه ها و مباحث و موضوعات کاری خود پرداختند.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*