آخرین خبر :

امامان جمعه خراسان جنوبی خواستار شدند: پاسخ هوشمندانه مسئولان به نقض برجام از سوی آمریکا

امامان جمعه خراسان جنوبی اعلام کردند: باید نقض برجام از سوی آمریکا با پاسخ هوشمندانه، مقتدرانه و محکم از سوی جمهوری اسلامی ایران همراه باشد. آنان همچنین خواستار ایستادگی مسئولان در برابر نقض برجام و بازگشت مجدد عزت به ملت ایران شدند. امامان جمعه استان تأکید کردند: همه مسئولان با وحدت در مقابل زورگویی های آمریکا بایستند و پاسخ قاطعی به بدعهدی های آمریکا بدهند.
امام جمعه بیرجند:مسئولان دربرابراقدام آمریکا در نقض برجام ایستادگی کنند
امام جمعه بیرجند خواستار ایستادگی مسئولان در برابر اقدام آمریکا در نقض برجام شد و گفت: اگر مسئولان به فکر فقر جامعه و فساد مالی و اختلاس‌ها نباشند٬ با بی‌اعتمادی اجتماعی مواجه خواهند شد. به گزارش ایسنا،حجت الاسلام والمسلمین علی رضایی بیرجندی در خطبه های نماز جمعه بیرجند با اشاره به بدعهدی های آمریکایی ها در برجام، اظهار کرد: همان طور که رهبر معظم انقلاب فرمودند؛ تجربه برجام نشان داد که در هیچ موضوعی نمی توان به آمریکا اعتماد کرد. وی با اشاره به اینکه خوی استکباری و استعماری آمریکا باعث شد که آنها برجام را نقض کنند، گفت: این نقض عهد از سوی جمهوری اسلامی ایران باید با پاسخ محکم، هوشمندانه و مقتدرانه همراه باشد. امام جمعه بیرجند تاکید کرد: کسانی که بدنبال بزک کردن آمریکا هستند بدانند که سیستم و روش آمریکا استکباری و استعمارگری است لذا اسلام که دین ایثار است با استکبار کنار نمی آید. حجت الاسلام رضایی با بیان اینکه مسئولان کشور باید مقابل زورگویی آمریکا بایستند و پاسخ محکم و قاطعی به بدعهدی آمریکایی ها در برجام بدهند، گفت: متأسفانه در مقابل نقض عهد برجام توسط آمریکا، تاکنون هیچ واکنشی از سایر اعضای ۱+۵ از جمله چین و روسیه شاهد نبودیم که مسئولان این را هم باید پیگیری کنند. وی با تاکید بر اینکه باید در مقابل زورگویی‌های آمریکا همه مسئولان با وحدت بایستند، گفت: نباید از آمریکا ترسید؛ چرا که اینها در کاخ شیشه ای هستند و کسی نیستند که بتوانند جلوی جمهوری اسلامی ایران بایستند. وی روز دانشجو، سالروز شهادت آیت ا… دستغیب سومین شهید محراب، روز پژوهش، سالروز تشکیل شورای عالی انقلاب فرهنگی، روز حقوق بشر و آغاز هفته پژوهش را از مناسبت های هفته عنوان کرد و گفت: پژوهش و فرهنگ نیازمند برنامه ریزی و توجه است و انسانهای آینده نگر می خواهند که بتوانند جامعه را جلو ببرند.
امام جمعه بشرویه:تمدید تحریم‌ها از سوی دولت آمریکا یک بدعهدی واضح بود
امام جمعه شهرستان بشرویه با اشاره به تمدید تحریم‌ها از سوی دولت آمریکا گفت: آمریکا با این اقدام خود بر بدعهدی و نامردی خود مهر تأیید زد. به گزارش مهر، حجت الاسلام و المسلمین محمد شمس الدین در خطبه‌های نماز جمعه شهرستان آغاز امامت امام زمان (عج) را تبریک گفت. وی بیان کرد: در عصر غیبت انتظار برای ظهور امام زمان (عج) بسیار حائز اهمیت است و اگر فردی در انتظار واقعی آن حضرت دار فانی را وداع گوید ارزش شهید را دارد. امام جمعه بشرویه گفت: منتظر حقیقی امام زمان (عج) پاداش معنوی و اخروی فراوانی را دریافت می‌کند و چه نیکوست اگر همه جزو منتظرین واقعی آن حضرت باشیم. حجت الاسلام شمس الدین اظهار داشت: وجود منتظران واقعی در هر دوره و زمانی زمینه ساز ظهور امام زمان (عج) است که یکی از موارد انتظار ظهور عهد و پیمان با ولایت است. وی با اشاره به هفته وحدت نیز گفت: در این هفته بایستی ما مسلمانان در ادیان مختلف با یکدیگر برادری خود را حفظ نماییم چرا که دشمنان اسلام به دنبال ایجاد تفرقه و نفاق در بین ما هستند تا از این طریق بتوانند ما را نابود کنند.
امام جمعه خوسف:وحدت موجب انسجام اسلامی و اعتلای کلمه حق می‌شود
امام جمعه خوسف گفت: وحدت موجب انسجام اسلامی و اعتلای کلمه حق می‌شود. به گزارش فارس، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین حامد شاهبیکی در خطبه‌های نماز جمعه با تبریک نهم ربیع‌الاول سالروز امامت و ولایت و روز بیعت با امام زمان حضرت مهدی(عج) اظهار داشت: بر اساس روایات اگر امام زمان را نشناسیم به مرگ جاهلیت مرده‌ایم از این‌رو بیعت و محبت شیعه با امام و ولی‌فقیه زمان باید باعث گسترش اسلام ناب محمدی(ص) و تضعیف دشمنان شود. وی با اشاره به اجلاس سراسری نماز و پیام مقام معظم رهبری افزود: در اقامه نماز جماعت و جمعه همه مردم شریک هستند و یکی از رویش‌های نماز اجتماع مسلمانان است که امروز دشمن نیز از آن ترس دارد و باید حفظ شود.
امام جمعه فردوس:با وحدت فرقه‌های اسلامی باید به مقابله با دشمن مشترک برویم
امام جمعه فردوس گفت: با وحدت فرقه‌های مختلف اسلامی باید به مقابله با دشمن مشترک برویم. حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا بابایی در خطبه‌های نماز جمعه فردوس اظهار کرد: نخستین نشانه اهل ایمان، اعتقاد به غیب است و بهشت و جهنم، معجزات پیامبران، عالم پس از مرگ و امامت امام زمان(عج) نیز همگی غیب هستند.
وی با اشاره به سالروز آغاز امامت حضرت ولی عصر(عج) افزود: دوری و غیبت امام زمان(عج) از ارادت به آن حضرت کم نمی‌کند و اگر هزار و ۲۰۰ سال از غیبت امام زمان(عج) می‌گذرد و همچنان ما بر غیبت او صبر می‌کنیم و محبت ما نیز نسبت به امام غایب پابرجاست، خداوند وصف متقین را در مورد ما تصدیق می‌کند. وی به ۱۲ تا ۱۷ ربیع الاول هفته وحدت اشاره کرد و یادآور شد: باید با وحدت فرقه‌های مختلف اسلامی به مقابله با دشمن مشترک برویم و همانطور که امام راحل(ره) خواستار ایجاد وحدت در جامعه اسلامی و ایجاد وحدت کلمه و کلمه توحید در جامعه بودند برای وحدت بین کشورهای اسلامی تلاش کنیم. وی یادآور شد: اگر چه رهبر معظم انقلاب، رئیس جمهور و دیگر دولتمردان تمدید ۱۰ ساله تحریم‌ها علیه ایران را نقض برجام می‌دانند اما برخی در مصاحبه‌های خود اعلام می‌کنند که همه چیز با نظر رهبری انجام شده و این در حالی است که مقام معظم رهبری فرمودند من در ارتباط با کلیات برجام نکاتی را به رئیس جمهور و وزیر امورخارجه عرض کردم و وارد جزئیات نشدم. امام جمعه فردوس گفت: دولتمردان ایران باید دوباره عزت را به ملت ایران برگردانند و ما نیز شعار «انرژی هسته‌ای حق مسلم ماست» را مجدداً سر می‌دهیم.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*