آخرین خبر :

اخبار کوتاه ورزشی/ پیگیری رقابت های لیگ والیبال استان از امروز

نفرات برتر دو و میدانی سربیشه مشخص شدند
رقابت های دوومیدانی دانش آموزان مقطع متوسطه شهرستان سربیشه برگزار شد. به گزارش امروز خراسان جنوبی، رقابت های دوومیدانی دانش آموزان مقطع متوسطه شهرستان سربیشه در دو بخش دختران و پسران و در رشته های دو میدانی ماده ۱۰۰ و ۴۰۰ متر و پرتاب وزنه با حضور ۵۰ دانش آموز ورزشکار در مجموعه ورزشی تختی این شهر برگزار شد. در گروه دختران تیم دبیرستان خدیجه کبری بخش درح  و در گروه پسران دبیرستان دکتر علی شریعتی مقام نخست این رقابت ها را کسب کردند. همچنین در ماده دوی ۱۰۰ متر دختران فاطمه شیخی جلالی، فاطمه صالحی و وجیهه محمودی حائز مقام های اول تا سوم شدند و در  دوی ۴۰۰ متر دختران فاطمه شیخی جلالی مقام اول، وجیهه محمودی مقام دوم و فاطمه براتی مقام سوم را کسب کردند و همچنین در بخش پرتاب وزنه فاطمه صالحی، مریم صالحی و فاطمه شیخی جلالی مقام های اول تا سوم را بدست آوردند.  گفتنی است در بخش پسران حامد یوسفی، مرتضی کاظمی و حجت پاکرو در دوی ۱۰۰ متر و حجت پاکرو، جواد وطن دوست و امیرحسین عبدی در دوی ۴۰۰ متر مقام های اول تا سوم را کسب کردند و در ماده پرتاب وزنه امیرحسین عبدی مقام اول، حجت پاکرو، مقام دوم و داوود رحمانی مقام سوم را بدست آوردند.

پیگیری رقابت های لیگ والیبال استان از امروز
رقابت های هفته دوم از دور رفت لیگ والیبال استان با انجام ۳ دیدار پیگیری می شود.
به گزارش امروز خراسان جنوبی، رقابت های منطقه یک لیگ والیبال خراسان جنوبی امروز با انجام ۳ دیدار تیم های بزرگسالان بیرجند با نوجوانان بیرجند، جوانان بیرجند با زیرکوه و سربیشه با خوسف برگزار می شود. گفتنی است هفته سوم از دور رفت این رقابت ها پنج شنبه هفته آینده ۲۵ آذرماه با انجام سه دیدار پیگیری می شود.همچنین تیم های حاضر در منطقه یک شامل زیرکوه، خوسف، سربیشه، بزرگسالان بیرجند، نوجوانان بیرجند و جوانان بیرجند و در منطقه دو شامل طبس، سرایان، فردوس، بشرویه و قاین می باشد.

برگزاری مسابقات دارت و پینگ پنگ درمیان
مسابقات دارت و پینگ پنگ  بخش گزیک شهرستان درمیان در دو رده سنی بزرگسالان و نوجوانان برگزار شد.  به گزارش امروز خراسان جنوبی، رقابت های دارت و پینگ پنگ آقایان بخش گزیک در دو رده سنی نوجوانان و بزرگسالان با حضور بیش از ۱۰۰ ورزشکار برگزار شد. در این رقابت ها محمد گل خسروی از روستای نصر الدین، محمد شفیعی از دستگرد و ساجد سرحدی از دستگرد در رشته پینگ پنگ رده سنی بزرگسالان مقام های اول تا سوم را کسب کردند. همچنین در رده سنی نوجوانان این رشته مجید رحمانی از گزیک مقام اول، یحیی سالاری و مرتضی راز پنهان هر دو از دستگرد به ترتیب دوم و سوم شدند و در رشته دارت این رقابت ها منصور رضایی از گزیک، حامد راز پنهان از دستگرد و افضل جعفری از گزیک مقام های اول تا سوم را بدست آوردند.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*