آخرین خبر :

انار خون ساز طبیعی / با روغن دانه انار به جنگ سرطان بروید

یک پژوهشگر طب اسلامی گفت: روغن دانه انار با تنظیم هورمون های بدن نقش بسیار مهمی در کاهش خطر ابتلا به سرطان سینه دارد.
محمد عبداللهی نیک آبادی پژوهشگر طب اسلامی در گفت و گو با خبرنگار کلینیک گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران، در خصوص خواص انار گفت: انار میوه ای سرد، تر و قابض است و از پوست، ریشه، دانه، گل، برگ و پوست درخت آن برای تهیه داروهای طبیعی استفاده می شود.
انار خون ساز طبیعی / با روغن دانه انار به جنگ سرطان بروید
عبداللهی ضمن اشاره به این که انار شیرین ادرارآور و ملین مزاج است، ادامه داد: این میوه برای درمان بیماری های مجاری ادرار و برطرف کردن اسهال بسیار مفید است و اگر انار را با عسل مخلوط کرده و هر روز چند قطره در بینی بچکانید، از رشد پولیپ در آن جلوگیری می شود.
وی اظهار داشت: انار افزایش دهنده ترشح صفرا، خون ساز، تصفیه کننده طبیعی خون، بهترین راه شادابی رنگ صورت، برطرف کننده گرفتگی صدا و بهترین داروی تقویت کننده کلیه برای سالمندان به شمار می رود.
این پژوهشگر طب اسلامی انار را خنک کننده و تقویت کننده قلب ومعده دانست و بیان کرد: برای درمان کرم معده از جوشانده پوست و ریشه انار و برای برطرف کردن زخم گلو و گلو درد از جوشانده پوست و برگ های انار استفاده می شود.
وی عنوان کرد: دم کرده گل های انار به صورت غرغره برای ازبین بردن زخم های دهان به کار می رود و همچنین از دم کرده ریشه درخت انار می توان در برطرف کردن  دندان درد استفاده کرد.

این پژوهشگر طب اسلامی اذعان داشت: روغن دانه انار دارای خواص آنتی اکسیدانی قوی، ضدالتهابی و ضد میکروبی است و ضمن پیشگیری از سرطانی شدن سلول های بدن، باعث کاهش زخم در مبتلایان به سرطان پوست می شود

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*