بدهکاران دولتی

بیشترین مطالبات سال ۹۴ شهرداری بیرجند، برابر رقمی میلیاردی بر عهده دستگاه های دولتی استان است که چنان چه پرداخت شود بسیاری از نیازها و امکانات مورد نیاز مردم مرکز استان تأمین می شود.

براساس اطلاعات ثبت شده از بدهی سال ۹۴ دستگاه های اجرایی به شهرداری بیرجند، جهاد کشاورزی استان، بابت عوارض ساختمانی نوسازی و دیگر موارد یک میلیارد و ۶۲۹ میلیون و ۱۵۰ هزار و ۴۹۳ ریال به شهرداری بدهکار بوده که تا یک ماه قبل فقط ۱۰۰ میلیون ریال این مبلغ را پرداخته است. بدهی اداره کل نوسازی ، توسعه و تجهیز مدارس برای عوارض ساختمانی، جرایم، نوسازی و دیگر موارد ۳۰۱ میلیون و ۴۹۰ هزار و ۷۱۰ ریال است که ۴۲ میلیون و ۳۹۴ هزار و ۶۸۳ ریال آن پرداخت شده است.

اداره کل هواشناسی و اداره محیط زیست هم به ترتیب ۲۲۵ میلیون و ۵۷۲ هزار و ۷۴۵ و ۳ میلیارد و ۹۶۳ میلیون و ۵۹۸ هزار و ۵۰۴ ریال به شهرداری بدهی دارند که اداره کل هواشناسی ۱۵ میلیون و ۴۶۹ هزار و۱۱۰ ریال پرداخته و اداره محیط زیست تا یک ماه گذشته هیچ رقمی از بدهی سال ۹۴ خود را صاف نکرده است.

بدهی دانشگاه علوم پزشکی برای چهار پرونده اورژانس ۱۱۵ ، ۲ میلیارد و ۶۳۳ میلیون و ۲۸ هزار و ۶۸۰ ، بیماری های خاص

۶ میلیارد و ۴۶۹ میلیون و ۲۶۶ هزار و ۷۵۵ ، مرکز بهداشت غدیر ۵۲۲ میلیون و ۷۷۱ هزار و ۹۷۸ ، غذا و دارو ۱۰۴ میلیون و ۵۷۵ هزار و ۱۵ ریال ثبت شده و تا ماه قبل برای پرونده های اورژانس ۱۱۵ ، مرکز بهداشت غدیر و غذا و دارو هیچ رقمی پرداخت نشده اما ۵۰ میلیارد و ۸۲۰ هزار ریال از بدهی بیماری های خاص واریز شده است.

به نام سازمان میراث فرهنگی ۱۴۶ میلیون و ۳۸۰ هزار و ۱۰۰ ، ثبت اسناد و املاک ۱۶۳ میلیون و ۹۴۱ هزار و ۹۰۰ ، اداره ورزش و جوانان ۱۶۷ میلیون و ۲۹۳ هزار و ۱۹۱ ، اداره منابع طبیعی یک میلیارد و ۶۸۲ میلیون و ۱۵۳ هزار و ۷۷۸ ، اداره ثبت احوال ۲۰۳ میلیون و ۵۹۱ هزار و ۸۱۷ و اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی ۲۵۸ میلیون و ۳۰۴ هزار و ۶۳۸ ریال، بدهی ثبت شده است.

۵۱۹ میلیون و ۹۴۰ هزار و ۳۸۷ هزار ریال بدهی هم به نام بازرسی، دیوان محاسبات و تبلیغات اسلامی در لیست بدهی دستگاه های اجرایی به شهرداری تا پایان سال ۹۴ درج شده است.

شبکه لرزه نگاری، ۸۹ میلیون و ۳۲۸ هزار و ۱۵۰ ، امور اقتصادی و دارایی، ۲۹۳ میلیون و ۷۸۲ هزار و ۶۲۰ ، شرکت آب و فاضلاب روستایی، ۱۴۱ میلیون و ۶۶۷ هزار و ۶۸۵ و مدیریت درمان تأمین اجتماعی ۲ میلیارد و ۵۸۹ میلیون و ۱۸۱ هزار و ۶۶ ریال بدهی به شهرداری دارند.

بدهی دستگاه های فنی و حرفه ای، ۲ میلیارد و ۵۸۵ میلیون و ۲۱۹ هزار و ۲۱۰ ، اداره استاندارد ۱۵ میلیون و ۶۳۱ هزار و ۶۲۶ هتل ایرانگردی و جهانگردی ۲ میلیارد و ۶۱۷ میلیون و ۷۹ هزار و ۸۵۰ و دیوان محاسبات یک میلیارد و ۱۲۵ میلیون و ۹۴۸ هزار و ۸۰۰ ریال بوده است. دانشگاه فنی و مهندسی ۹ میلیارد و ۴۲۱ میلیون و ۵۶۳ هزار و ۵۹۳ ، استانداری برای پرونده فلکه جانبازان یک میلیارد و ۷۹۴ میلیون و ۲۸۴ هزار و ۷۳۷ و برای پرونده خیابان مدرس، ۴ میلیارد و ۲۳۲ میلیون و ۷۵۶ هزار و ۹۶۹ ریال به شهرداری بیرجند بدهی دارد.

استانداری خراسان جنوبی برای پرونده سازمان مدیریت هم ۴ میلیارد و ۳۴۰ میلیون و ۶۵ هزار و ۱۴۰ ریال به شهرداری بدهی دارد و بدهی آموزش و پروش ، ۷ میلیارد و ۴۲۳ میلیون و ۴۳۴ هزار و ۱۶۰ ریال است.

در این لیست برای سال ۹۵ به نام اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، ۵ میلیارد و ۶۳۵ میلیون و ۸۱۲ هزار و ۱۳۴ و برای دانشگاه فنی و مهندسی ۱۷۶ میلیون و ۸۰۵ هزار و ۶۵۲ ریال بدهی ثبت شده است.

از میان این دستگاه ها، فقط اداره کل گمرکات استان، بدهی یک میلیارد و ۲۶۳ میلیون و ۱۸۶ هزار و ۸۴۹ ریالی سال ۹۴ خود را تسویه کرده است.

مجموعه بدهی دستگاه های اجرایی استان براساس این لیست، ۶۴ میلیارد و ۹۹۹ میلیون و ۹۷۷ هزار و ۳۷۹ ریال اعلام شده است.

۲s1

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*