آدرس یاب صوتی هوشمند ، برای رانندگی

وی مپ یا آدرس یاب صوتی هوشمند با هدف تسهیل حمل و نقل شهری توسعه داده شده است. کاربران وی مپ می توانند در سفرهای شهری و غیر شهری از این نرم افزار استفاده کنند.

آدرس یاب صوتی هوشمند
ویژگی که وی مپ را از سایر برنامه های جود در بازار متمایز می کند، تعامل صوتی برنامه و کاربران آن است. به این ترتیب، کاربران وی مپ می توانند

پس از انجام تنظیمات لازم، آدرس مورد دلخواه خویش را با صدای واضح از برنامه خواسته و آن را روی نقشه مشاهده کنند.

وی مپ پس از فعال شدن، موقعیت کنونی کاربر را بر روی نقشه، نمایش و آن را بطور صوتی اعلام می کند. همچنین، با لمس هر نقطه بر روی نقشه،

وی مپ، عنوان آن را به کاربر بازگو می نماید و مسیر رسیدن به آن نقطه را نمایش می دهد.

ویژگی دیگر آدرس یاب صوتی، هشدارهای صوتی آن است. با فعال شدن این قابلیت، وی مپ، کاربر را از ورود یا خروج به آخرین آدرسی که بر روی نقشه ثبت می کند، به طور صوتی آگاه سازد. کاربر می تواند پس از دریافت هشدار صوتی، آن را غیر فعال کند.

ارایه اطلاعات مکان هایی مانند بیمارستان، ایستگاه مترو و … که ممکن است کاربر بخواهد به آنها دست یابی داشته باشد یکی دیگر از امکاناتی است که وی مپ در اختیار قرار می دهد. به عنوان مثال، کاربر پس انتخاب ایستگاه مترو و جستجوی آن، می تواند ایستگاه های مترو در شعاع ۵ کیلومتری خویش را مشاهده کند و با لمس عنوان نشانگر، اطلاعاتی درباره مکان دلخواه و مسیر رسیدن به آنجا را بر روی نقشه ببیند.

در نسخه جدید، امکانات جدیدی به وی مپ اضافه شده است. کاربر می تواند با انتخاب جستجوی متنی آدرس از لیست جانبی، آدرس مورد نظر را از برنامه بطور متنی درخواست کند. تهیه اسکرین شات از نقشه و ثبت آن در حافظه دستگاه، امکان دیگری است که کاربران وی مپ می توانند از آن استفاده نمایند. امکان ثبت آدرس ها و مسیرهای متعدد بر روی نقشه نیز یکی دیگر از امکاناتی است که در نسخه جدید آدرس یاب صوتی فراهم شده است.

کاربران توجه داشته باشند که وی مپ برنامه ای آنلاین است و به هنگام استفاده از برنامه، جی پی اس تلفن همراه باید فعال باشد.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*