سلام از اداره حمل و نقل جاده ای استان خواهشمندیم نسبت به روشنایی چراغهای تقاطع غیرهمسطح بعد از پلیس راه بیرجند و تقاطع غیرهمسطح نزدیک شوکت آباد اقدام فرمایند
۱۴۰۲/۰۳/۰۹ ۱۲:۰۴:۵۸ خوانده نشده خیر
۲ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
سلام شهردار محترم لطفاً در مورد خیابان سعدی مهرشهر یه برنامه ریزی بفرمایید واقعا از یادها رفته قسمت کانال بهجت بازسازی شده و بسیار زیبا شده ولی پروژه متوقف شده و خیابان سعدی به فراموشی رسیده و همیشه سگ های ولگرد و اشغال های بد بو در این منطقه دیده میشه ممنونم مردم مهر شهر رو هم با این عملکردتون خاطره خوبی در ذهن ها بگذارید و دعا گویی شما خواهیم
خوانده شده خیر
۳ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
سلام سازمان هواپیمایی کشوری ۱۰ روز پیش پروازهای چارتری از مبدأ تهران به شهرهای مشهد، شیراز، اصفهان، اهواز، بندرعباس و تبریز را ممنوع و به مدت دو هفته به ابرلاین‌ها فرصت داد نسبت به ابطال تمام قراردادهای موضوع یاد شده و اطلاع‌رسانی به مسافران اقدام کنند. این در حالی است که سایت‌های فروش بلیت هواپیما همچنان در حال فروش بلیت پروازهای چارتری هستند آن هم با قیمت بالاتر از قیمت‌های مصوب.
خوانده شده خیر
۴ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
باغ شوکت آباد زیباترین و کهن ترین باغ تاریخی ملی خراسان جنوبی با بی تدبیری و عدم مدیریت خسارت جدی دیده است. انشالله با ورود بازرسان سازمان اوقاف و سازمان میراث فرهنگی اقدامی عاجل و مفید انجام شود.
خوانده شده خیر
۵ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
سلام ای کاش آقای استاندار در اقدامی جهادی امور فرهنگی و روابط عمومی ادارات و سازمان ها را احیا میکرد که هر اداره در حوزه کاری خودش دست به فعالیت فرهنگی بزند که با کمترین هزینه میشه فعالیت های بزرگی رو انجام داد واقعا وضعیت فرهنگی جامعه بسیار نگران کننده است.
خوانده شده خیر
۶ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
باسلام محله معصومیه پایین خیابان مسلم جزء محروم ترین نقاط شهربیرجند است که متاسفانه در ۲۰سال گذشته توجهی به آن نشده  و هیچگونه فضای سبز, فضای آموزشی , ورزشی و تجاری ندارد و حتی ورودی و خروجی مناسب هم ندارد و جابه جایی یک سطل زباله هم علی رغم پیگیری و مطالبه شهروندان انجام نمیشود. لطفاپیگیری کنید.
خوانده شده خیر
۷ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶ سلام با توجه به مبالغ بالای طرح ملی مسکن بهتره از الگوی ستاد تامین مسکن طلاب و روحانیون
برای بقیه متقاضیان هم خانه بسازند تا عدالت رعایت شود.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*