آخرین خبر :

گفته می شود

گفته می شود سید حسن خمینی در آیین رونمایی از نسخه جدید نرم افزار مجموعه آثار امام خمینی(ره) به ضمیمه آثار شهید آیت الله سید مصطفی خمینی و مجموعه تبیان با بیان این‌که فضای مجازی یک واقعیت است، گفت: در مواجهه با فضای مجازی، بسیاری همان نوع مواجهه‌ای را به کار می‌برند که در اوایل آمدن بلندگو به کار گرفته بودند و آن را تحریم کرده بودند و به عنوان «بوق شیطان» یاد می‌کردند. مواجهه ای که بعدها در مورد رادیو یا ماهواره هم اتفاق افتاد. ولی این‌ پدیده ها واقعیت‌هایی است که خوب یا بد وجود دارد و ما امکان نفی آن‌ها را نداریم؛ نه تنها ما بلکه هیچکس نمی‌تواند واقعیت را نفی کند. زمانی که یک واقعیت خود را تحمیل می‌کند، باید آن را مدیریت کرد. وی اظهار کرد: بسیاری، به دنبال تغییر جهان یا تفسیر جهان هستند، اما ما باید  به دنبال استفاده از جهان باشیم؛ فضای مجازی واقعیت جهان امروز است و خوب یا بد آن چندان مهم نیست. ستیز با این واقعیت سر به صخره کوفتن است. یادگار امام با اشاره به اقدامات مرکز نور در عرصه دیجیتال گفت: اقدامات مجموعه نور از این جهت ارزشمند است که بسیار زودتر فهمید باید از این بستر استفاده کرد.

 

 

 

گفته می شود حجت‌الاسلام والمسلمین مجتبی ذوالنوری (نایب رئیس مجلس شورای اسلامی) با بیان اینکه بیست و نهمین اثاث‌کشی خانه را انجام دادم و به خانواده‌ام گفتم بعد از این همه مدت اجاره‌نشینی، هر بار موقع عوض کردن خانه، لرزه به تنم می‌افتد، گفت: امسال صاحبخانه ۴۰ درصد روی اجاره‌ام گذاشت و من نماینده مجلس هم نمی‌توانم چیزی بگویم.

 

 

 

گفته می شود وزیر اسبق ارشاد نوشته پیشنهاد تصرف خاک افغانستان از سوی ایران، پیشنهاد موساد و سیا است. عطاالله مهاجرانی، فعال سیاسی نوشت: و، اما جواد خادم مدیر سیاسی کودتای تیرماه ۱۳۵۹ مشاور سیاسی بختیار و رابط با سیا و موساد و نویسنده مقاله در جروزالم پست در اتاق نفس گیری در کلاب هاوس پیشنهاد میکرد ایران قسمتی از خاک افغانستان را تصرف کند آنگاه از موضع قدرت با طالبان مذاکره کند به نظرم پیشنهاد موساد و سیا! در کلاب هاوس افرادی که موضع شان سرنگونی جمهوری اسلامی بوده است سخت نگران ایران و نظام شده اند. با سخنان تند و تیز و تهییج احساسات می‌گویند این وحوش طالبان شپشو را که از ایران نفرت دارند براندازید! و طبل جنگ می‌کوبند! می‌توان به اینان فقط یک کلمه گفت، کوتاه و گویا: خودتی!

 

 

 

 

 

گفته می شود جلال رشیدی کوچی، نماینده مجلس نوشت:فعلا نظری راجع به محاسن یا معایب، خوب یا بد بودن لایحه حجاب ندارم. اما حتما جناب آقای علم الهدی خوب می‌دانند که لایحه را دولت تنظیم و تقدیم مجلس کرده است؛ لذا اگر ایراد یا انتقادی است به دولت بر می‌گردد نه مجلس، شاید بهتر است آقای رئیسی لایحه را جهت تامین نظر ایشان، پس بگیرند.

 

 

 

 

گفته می شود جلیل رحیمی جهان آبادی، نماینده مجلس نوشت:دیپلماسی ذلیلانه و تحلیل‌های متوهمانه در برابر «جنبش اصیل اسلامی طالبان» چه حاصلی برای کشور داشته است؟ امنیت مرزی؟ حق آبه هیرمند؟ قرار داد‌های تجاری و عمرانی؟ خفظ جان مرزبانان عزیز و مردم مرزنشین؟ حفظ غرور و غیرت ایرانی؟ حامیان طالبان پاسخ دهند

 

 

 

گفته می شود وکیل ایرانی از دزدی ۷۰۰ میلیون دلاری مصی علی‌نژاد از پول‌های ایرانیان با توسل به دروغ خبر داد. دکتر «هومن فخیمی» وکیل دعاوی دادگاه‌های آمریکا و تحلیلگر سیاسی: این پرونده خانم علی‌نژاد علیه ایران و پول نسل‌های آینده ایران است؛ هر ایرانی باید خونش به جوش بیاد که دارند اینطور رفتار می‌کنند.

 

 

 

گفته می شود وکیل الهه محمدی در پایان جلسه امروز دادگاه دفاعیات موکل خود را مثبت توصیف کرد. شهاب میرلوحی با اشاره به جلسه امروز دادگاه الهه محمدی خبرنگار روزنامه هم‌میهن اعلام کرد: جلسه امروز از جهت دفاعیات موکل به شکل مثبتی پیش رفت. وی گفت: تاریخ جلسه بعدی متعاقبا اعلام خواهد شد. مسعود ستایشی سخنگوی قوه قضاییه در نشست خبری هفته گذشته گفت: وقت رسیدگی به پرونده الهه محمدی و نیلوفرحامدی خبرنگاران بازداشتی ناآرامی‌های مربوط به مرگ مهسا امینی در پاییز ۱۴۰۱ برای ۸ و ۹ خردادماه تعیین شده است. قوه قضائیه پیش از این اتهامات این دو خبرنگار را همکاری با دولت متخاصم آمریکا، اجتماع و تبانی برای ارتکاب جرم علیه امنیت ملی و فعالیت تبلیغی علیه نظام برشمرد.

 

 

 

گفته می شود نماینده ویژه رئیس‌جمهور روسیه در امور افغانستان گفت مسکو خطر تشدید درگیری در مرز ایران و افغانستان و رسیدن به تنش جدی را محتمل نمی‌داند. «ضمیر کابلوف» نماینده ویژه رئیس‌جمهور روسیه در امور افغانستان به تنش اخیر در مرز ایران و افغانستان واکنش نشان داد. او درباره خطر تبدیل آن به تشدید خطرناک به خبرگزاری «اسپوتنیک» گفت: فکر نمی‌کنم چنین خطراتی محتمل باشد. زیرا حوادث مشابه در گذشته بدون این که منجر به عواقب طولانی‌مدت شود رخ داده است.

 

 

 

 

گفته می شود محمدمهدی اسماعیلی با تاکید بر اعتقاد و عزم مسئولان بخش های مختلف کشور بر تحول انقلابی ساختارهای فرهنگی کشور گفت: امروز با همگرایی ایجاد شده در ساختار حکمرانی کشور، دوره طلایی انقلاب فرارسیده است و باید با تغییر زیرساخت های اساسی، گام مهمی در جهت زمینه سازی تمدن نوین اسلامی برداشته شود؛ چنان که دولت انقلابی این تغییر را در رویکردهای اساسی برنامه های خود از جمله برنامه هفتم توسعه لحاظ کرده است و امیدواریم تا پایان فعالیت دولت، بخشی عمده ای از آمال و آرزوها در پیشرفت برنامه های فرهنگی نظام محقق شود.

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*