آخرین خبر :

گفته می شود

گفنه می شود رئیس مجلس شورای اسلامی گفته هرچند ۱۹.۵ درصد ذخایر نفت و گاز دنیا در ایران است و رتبه اول را در دنیا داریم، اما متاسفانه به دلیل قطعی برق در تابستان و گاز در زمستان مشکلات بسیاری برای صنایع به وجود می‌آید. قالیباف با اشاره به اینکه هرچند روزانه یک میلیارد متر مکعب گاز تولید می‌کنیم، اما در زمستان گاز نداریم، افزود: باوجود اینکه فولاد و پتروشیمی به دلیل نبود گاز قطع می‌شوند، اما از سویی چهار برابر استاندارد دنیا مصرف گاز داریم. وی اظهار کرد: نوع بهره‌مندی از این منابع به دلیل ضعف مدیریتی به بدترین شکل ممکن است، این امکانات باید به بهترین شکل ممکن صرف و خرج مردم شود.

 

 

گفته می شود وزیر ارتباطات دولت روحانی در توییتی کنایه آمیز درباره بازار خودرو بیان کرد: احتمال می دهم اگر عرضه کالا آزادانه بود -مثل بازار الاغ- وضع قیمت برخی خودروها اینگونه نبود.احمد جانجان، یکی از کاربران در توئیتی نوشت: خر شده ۴۶ میلیون بعد به ایران خوردو میگن باید ۲۰۶ رو بدی ۲۱۵ میلیون! یه طوری شده که دیگه نمیشه به کسی خر هم گفت!محمدجواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات دولت روحانی هم در پاسخ نوشت: صحت آمارها در خروجی تحلیل خیلی موثره، البته که احتمال می دهم اگر عرضه کالا آزادانه بود -مثل بازار الاغ- وضع قیمت برخی خودروها اینگونه نبود.

 

 

 

گفته می شود در حالی‌که مقامات ایران تأکید دارند که باید هیأت فنی این کشور، میزان آب رود هلمند در سدهای افغانستان را ارزیابی کند، ذبیح‌الله مجاهد، سخن‌گوی طالبان گفت که در معاهده‌ ۱۳۵۱ در این باره چیزی گفته نشده است.وی در گفت‌وگو با بی‌بی‌سی پشتو گفته است که با توجه به معاهده، ممکن است طالبان به هیأت ایرانی اجازه‌ بازدید از سدهای آب افغانستان را ندهند

 

 

 

گفته می شود یک عضو حزب موتلفه گفته حزب موتلفه ثابت رای بوده و به همین دلیل همه از این حزب می ترسند.محسن رفیق دوست در مراسم سالگرد شصتمین سالگرد تاسیس حزب موتلفه اظهار کرد: امام خمینی  در ابتدای حرکتش موتلفه را تاسیس کرد تا اسلام سیاسی را به مردم بشناساند. موتلفه معنی تقیه را در جامعه آشکار کرد که تقیه این نیست که در کنج خانه بنشینیم بلکه یعنی مخفیانه مبارزه کنیم. افتخار موتلفه این است که توسط همه مراجع مورد تایید قرار گرفته است.

 

 

 

گفته می شود معاون وزیر خارجه جمهوری آذربایجان ضمن بیان این که «در مناقشات دیگر کشورها مداخله نمی‌کنیم»، گفت باکو به رژیم صهیونیستی اجازه حمله از خاک خود به ایران را نخواهد داد.

 

 

گفته می شود حبیب اسدالله نژاد رئیس پیشین اتحادیه مرغ گوشتی با بیان اینکه بعد از اصلاح نظام یارانه‌ای، وزارت کشاورزی پشت درهای بسته و بدون توجه به نیازهای تولیدکنندگان تصمیمات را اخذ می‌کرد، گفت: بی‌توجهی به نیازهای تولیدکنندگان از سوی وزارت کشاورزی، انگیزه تولید را از مرغداران گرفت و باعث کمبود مرغ در کشور شد. وی با اشاره به از بین رفتن مزیت تولید، گفت: کشوری که توانایی تولید یک میلیون تن مرغ را داشت هم اکنون اقدام به واردات مرغ گرم از ترکیه کرده است؛ در حالی  که ترکیه زیرساخت‌ها و ظرفیت تولید‌اش قابل قیاس با ایران نیست.

 

 

 

گفته می شود مرکز آمار ایران در آخرین گزارش خود با عنوان شاخص قیمت مصرف کننده در اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۲، اعلام کرد که منظور از تورم نقطه به نقطه، درصد تغییر عدد شاخص قیمت نسبت به ماه مشابه سال قبل است. در اردیبهشت ماه ١۴٠٢ تورم نقطه به نقطه خانوارهای کشور، ۵۴,۶ درصد بوده است؛ یعنی خانوارهای کشور به طور میانگین، ۵۴.۶ درصد بیشتر از اردیبهشت ماه ١۴٠١ برای خرید یک «مجموعه کالاها و خدمات یکسان» هزینه کرده ­اند.

 

 

 

گفته می شود وقتی از طرف وزارت ارشاد در مورد «ممنوع‌الکار»ی خوانندگان پاپ هیچ سیستم مشخص و قانونی وجود ندارد، معلوم است که با یک توییت می‌توان جنجال آفرید و عاقبت هم معلوم نشود چه کسی ممنوع‌ از کار است یا نیست!

 

 

 

گفته می شود چند مقام مصری به یک رسانه اماراتی اعلام کردند تهران و قاهره طی ماه‌های آتی سفیر تبادل خواهند کرد.مقامات مصری به روزنامه اماراتی «نشنال» گفتند انتظار می‌رود ایران و مصر طی ماه‌های آتی به عنوان بخشی از روند میانجیگرانه عمان برای عادی سازی روابط میان تهران و قاهره، تبادل سفیر انجام دهند.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*