آخرین خبر :

گفته می شود

 

گفته می شود معاون بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن گفته در سالی که گذشت به دلیل دیر رسیدن وام‌ها حدود ۷۰ درصد زمان را از دست دادیم که با تلاش مضاعف این مدت از دست رفته باید جبران شود. به گفته جودی، در بحث ساخت مسکن روستایی دولت می‌بایست مابه‌التفاوت نرخ سود از ۵ تا ۱۸ درصد را به بانک‌ها پرداخت می‌کرد که با حمایت رییس‌جمهور این مشکل حل شد.

 

 

 

 

گفته می شود از ساعت ۹.۵۶ روز چهارشنبه اختلال گسترده‌ای در اینترنت کشور رخ داد و در برخی شرکت‌های ارائه‌دهنده اینترنت فقط سایت‌های داخلی باز می‌شد. در برخی موارد دسترسی به این سایت‌ها نیز با مشکل مواجه شده بود. به گفته کارشناسان، درگاه‌های پرداخت نیز با مشکل و اختلال مواجه بوده‌اند.

 

 

گفته می شود یک عضو کمیته حقیقت یاب بررسی علل مسمومیت دانش آموزان، با اشاره به آمار این موضوع از ابتدای مسمومیت تا دو روز گذشته خاطرنشان کرد که تعدادی از عوامل بازداشت شده و در مرحله بازجویی هستند؛ اما هنوز عوامل اصلی دستگیر نشده‌اند.

 

 

گفته می شود عبدالناصر همتی، رئیس سابق بانک مرکزی، توییتی درباره انتقاد از دولت رئیسی منتشر کرد و نوشته گواهی سپرده نفتی به عنوان ‎دستاورد دولت آقای رئیسی در بورس عرضه شد. فارغ از اینکه باید مراقبت شود که موجب رانت نگردد، خوب است توضیح دهند، چرا در سال۹۹ که این طرح برای کنترل نقدینگی و انتظارات تورمی تهیه شد، مانع تحقق آن شدند؟ شاید مثل رابطه با عربستان، این را هم تازه یاد گرفتند!/

 

 

گفته می شود منطقی معاون صنایع حمل و نقل وزارت صنعت، معدن و تجارت در نشست خبری گفته با توجه به اینکه از سال ۹۹ قیمت کارخانه‌ای خودروها تغییری نداشته و با توجه به تورم موجود، به احتمال زیاد بین ۳۰ تا ۷۰ درصد افزایش قیمت خودرو را شاهد خواهیم بود. در این راستا محاسبات  در پایان فروردین ماه انجام خواهد شد و در نهایت قیمت‌های جدید اعلام می‌شود.

 

 

گفته می شود علیرضا پاک فطرت، نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی در جریان جلسه علنی امروز مجلس، بیان کرده با توجه به در پیش بودن ماه مبارک رمضان و عید نوروز انتظار داریم دولت نظارت بیشتری بر بازار داشته باشد. وقتی قیمت ارز بالا می‌رود اجناس گران می‌شود اما وقتی قیمت ارز پایین می آید قیمت اجناس بالا می‌ماند.

 

گفته می شود نماینده مردم چابهار در مجلس شورای اسلامی در تذکری خطاب به رئیس جمهور، با اشاره به گذشت پنج ماه از واقعه ۸ مهر زاهدان، خواستار محاکمه شفاف و عادلانه آمران و عاملان این حادثه شد و گفت: باید با اهتمام ویژه به این موضوع جامه عمل پوشانده شود.

 

 

گفته می شود الیاس نادران در جلسه علنی روز سه‌شنبه مجلس شورای اسلامی در تذکری آیین نامه‌ای گفت: در هیچ جای آیین نامه مجلس اشاره نشده که باید تامین نظر مجمع تشخیص مصلحت نظام در بودجه گرفته شود. سابق هم این گونه بود که اگر مجمع تشخیص نظری داشت، به شورای نگهبان ارسال می‌کرد و شورای نگهبان در ادامه آن نظرات را به صورت ضمیمه برای مجلس ارسال می‌کرد و برای تصویب آن نظر هیچ اصراری نداشت.عضو کمیسیون برنامه و بودجه افزود: اما رویه تغییر یافته و هیات عالی مجمع تشخیص مصلحت نظام، اظهار نظر کرده و آنچه باید نوشته شود را انشاء می‌کند. بدتر اینکه یک کارمند در جلسه می‌نشیند و مجلس را به مضحکه می‌گیرد و خواهش بنده دفاع از شان مجلس است.

 

 

گفته می شود هم اکنون گفت‌وگوهای مهمی میان ایران و بحرین در سطح دوجانبه برای ازسرگیری روابط در حال انجام است. این منابع تاکید کردند که مذاکرات فعلا در سطح دوجانبه است و هیچ طرف دیگری در آن واسطه نیست و درصورت توافق درخصوص مسائل مورد اختلاف، نتایج این گفت‌وگو به زودی اعلام خواهد شد.

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*