آخرین خبر :

گفته می شود

گفته می شود فوتبال باشگاهی ایران برای تامین مخارج خود به جای دریافت حق پخش از صداوسیما، راه جیب مردم را در پیش گرفته است! قیمت بلیت‌ها برای نخستین بار در تاریخ لیگ به میلیون رسید تا از این پس دیدن فوتبال هم مختص قشر پولدار شود.

 

 

گفته می شود «رافائل گروسی» مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی مدعی شد که از برجام چیزی غیر از یک «پوسته خالی» نمانده است.

 

 

 

 

گفته می شود ساعت آخرالزمان در ۹۰ ثانیه به نیمه شب تنظیم شد یعنی بشریت هیچ‌گاه مانند اکنون به یک فاجعه همه‌جانبه نزدیک نبوده است. دانشمندان هسته‌ای با بیان اینکه حمله روسیه به اوکراین خطر نابودی انسان‌ به دست خودش را افزایش داده، ساعت آخرالزمان را ۱۰ ثانیه جلو کشیدند.

 

 

 

گفته می شود در چند روز اخیر تصویر نامه‌ای با امضای محسن پیرهادی نماینده مجلس به وزارت ارتباطات در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده که حکایت از درخواست وی برای بارگذاری اینترنت بدون فیلتر روی سیم‌کارت شخصی‌اش دارد.

 

 

 

گفته می شود الازهر مصر در واکنش به هتک حرمت قرآن کریم در هلند و سوئد، از شهروندان جهان عرب و مسلمانان خواست تا کالاهای ساخت این دو کشور را تحریم کنند.

 

 

گفته می شود  اولین مسجد پرینت سه بعدی جهان قرار است در امارات متحده عربی و توسط اداره امور اسلامی و فعالیت‌های خیریه دبی(IACAD) ساخته شود.

 

 

گفته می شود سفیر روسیه در آمریکا بار دیگر ارسال تانک‌های آبرامز آمریکا به اوکراین را «اقدام تحریک‌آمیز آشکار» دانست و هشدار داد که مسکو این تجهیزات نظامی را نابود خواهد کرد.

 

 

 

گفته می شود یک شخصت فعال عربستانی فاش کرد که «محمد بن سلمان» ولیعهد جوان سعودی یک مسئول بلندپایه امنیتی عربستان را به خاطر مخالفت با خودش سر به نیست کرده است.

 

 

 

 

گفته می شود محمد خوش‌چهره گفته در جلسه‌ای که داشتیم، به آقای رئیسی عرض کردم یک چشم من از آمدن شما خندان است و چشم دیگرم، گریان. خندان از این بابت است که می‌بینم دولت یکدست شده است و کارها پیش می‌رود. قوای مجریه، مقننه، قضائیه و نهادهای انقلابی، شهرداری تهران و… همه کاری شده‌اند و می‌خواهند وظایفشان را انجام دهند. اینکه در گذشته ناهماهنگی‌هایی بود، دیگر نیست. اما چشم دیگرم گریان است چون اگر شما از عهده وعده‌هایی که داده‌اید برنیایید، مردم دیگر نمی‌گویند، دولت مردمی رئیسی نتوانست، بلکه آنها این را به پای رژیم، نظام و حتی اسلام می‌نویسند.

 

 

گفته می شود جلیل رحیمی جهان آبادی نماینده مجلس گفته اگر روزی از حوادث غیرمترقبه غافلگیر نشویم، غافلگیر می‌شویم که چرا غافلگیر نشدیم! مدیریت علمی، صحیح و عاقلانه در بخش‌های مختلف کشور مشاهده نمی‌شود و البته این مختص به دولت فعلی نیست و این مشکلات ریشه‌دار بوده و طی این سال‌ها نهادینه شده است.

 

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*