گفته می شود

 

گفته می شود جلیل رحیمی جهان آبادی، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در واکنش به اقدام پارلمان اروپا علیه سپاه در توییتر خود، نوشته «واکنش‌های احساسی، فاقد پشتوانه اجرایی و خلاف حقوق بین الملل و حقوق دریاها؛ راه برخورد با اقدام نادرست اروپایی‌ها نیست. ما بیش از تصویب قانون، نیازمند رایزنی با افکار عمومی جهان و کشور‌ها هستیم تا نقش سپاه را در امنیت خاورمیانه و حذف داعش شرح دهیم.»

 

 

گفته می شود محمدتقی فاضل میبدی، فعال سیاسی اصلاح طلب نوشته رییس جمهور به وزارت رفاه ضمن چند دستور، گفتند کرامت انسانی حفظ شود. آقای رییس جمهور! رفتم قصابی گوشت در دولت شما تا این روز کیلویی ۳۲۰هزار تومان. خانمی با ۵۰هزارتومان گوشت خواست. قصاب گفت نمی‌شود گفت آشغال‌های گوشت هم خوب است. چند روز است بچه ها گوشت نخوردند. آقای رییسی با این اقتصاد کرامتی می‌ماند؟

 

 

 

گفته می شود وزیر میراث فرهنگی و گردشگری با بیان اینکه بعضی‌ها تصورشان این است که اگر به دولت حمله کنند، برایشان خیرات دارد، گفته نقد عالمانه حتما پذیرفته و صحیح است، اما زدن دولت اصلا کار شایسته‌ای نیست.

 

 

گفته می شود تحلیل‌گر مسائل بین‌الملل تصریح کرده واقعیت این است که بعد از جنگ اوکراین، میزان بی‌اعتمادی به روسیه حتی در میان کشور‌هایی مثل آلمان و فرانسه که موضع متعادلی نسبت به روسیه داشتند، بسیار بیشتر شده؛ لذا امکان عادی‌سازی روابط روسیه و اروپا در آینده‌ای نزدیک دور از ذهن است و قاعدتا در این مساله جنگ اوکراین خیلی مهم است؛ بنابراین من احتمال آشتی‌کنان روسیه و اروپا را در آینده‌ای نزدیک یعنی یکی، دو سال آینده دور از ذهن می‌دانم؛ هرچند معنای حرف من این نیست که ایران باید به روسیه بچسبد. روس‌ها و اروپایی‌ها هم دنبال منافع خودشان هستند و ما هم قاعدتا باید دنبال منافع خودمان باشیم.

 

 

 

گفته می شود دادکان گفته کسانی که امروز مدیر و مسئول شده‌اند، جلوی آینه از خود بپرسند، آیا اگر انقلاب نشده بود این پست‌ها را به ما می‌دادند؟ مسئولان کارنامه خود را مرور کنند که برای مردم چه کار کرده‌اند که امروز در چنین وضعیتی قرار گرفته‌ایم؟ چرا باید کشور با این همه مشکلات اقتصادی مواجه باشد؟ چرا باید برخی از نخبگان و متخصصان در حاشیه باشند و کسانی بر مسند کار قرار بگیرند که تخصص و تعهد کافی ندارند؟ مهم‌ترین چیزی که یک جامعه و یا یک قوم را زمین می‌زند دروغ و افراد نالایق است. من در صداوسیما و در محضر میلیون‌ها بیننده نیز همین حرف را زدم و به آن تأکید کردم. کسانی که لیاقت پست و مقام را ندارند به شکلی رفتار می‌کنند که اعتقادات مردم را زیر سوال می‌برند و کشور را با چالش مواجه می‌کنند. در چنین شرایطی وضعیت مردم و کشور چه می‌شود؟

 

 

گفته می شود رئیس اتحادیه پوشاک کرج با عنوان اینکه برخی از بانوان فروشنده، پوشش مناسبی در محل کسب و کار خود ندارند گفت: این موضوع منجربه نارضایتی مسئولان استان شده است؛ لذا به مدیرانِ مجتمع‌های تجاری تذکر دادیم که اگر مشکل بی‌حجابی توسط اصناف حل نشود، واحد صنفی را پلمب می‌کنیم.

 

 

گفته می شود رسانه‌ها با استناد به مطالعه موسسه مشاوره مهاجرت سرمایه‌گذاری هنلی اند پارتنرز اعلامکرده اند  بیش از ۱۰۰۰ میلیونر در سال ۲۰۲۲ انگلیس را ترک کرده‌اند. بر اساس این یافته ها، ۱۴۰۰ تن که ثروت آن‌ها از یک میلیون دلار بیشتر است این کشور را در سال گذشته ترک کرده اند. این تعداد به ۲۲۰۰ تن در سال ۲۰۱۹، ۲۸۰۰ در سال ۲۰۱۸ و ۴۲۰۰ تن در سال ۲۰۱۷ انگلیس اضافه شده است.

 

 

گفته می شود تصاویری در شبکه‌های اجتماعی مبنی بر اینکه داخل ساختمان‌های یک شرکت اینترنتی برخی کارمندان کشف حجاب می‌کنند، منتشر شده است. علی صالحی، دادستان تهران در واکنش به انتشار این تصاویر در فضای مجازی اظهار کرد: پس از بررسی موضوع، معاون حقوقی شرکت دیجی‌کالا به دادستانی تهران دعوت شد تا در خصوص این موضوع توضیحاتی دهد. وی افزود: معاون حقوقی این شرکت اعلام کرد مکان کشف حجاب دی‌جی‌کالا نبوده و تصاویر هم از سوی کارمندان دی‌جی‌کالا منتشر نشده است و افرادی قصد تخریب و سوء‌استفاده دارند.

 

 

 

 

 

گفته می شود یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش، در مورد عمل کردنِ وزارت آموزش و پرورش به مطالبه رهبری مبنی بر گنجاندن اسناد لانه جاسوسی در کتب درسی  گفته بخشی از این کار توسط همکاران بنده در کتب سال آینده انجام شده است. پویشی هم در همین راستا در برنامه «شاد» راه افتاد که نام آن HIStory است، و در آن سرگذشت استعمار گفته شده و از آن استقبال خوبی هم شده است

 

 

 

گفته می شود مرکز رسانه قوه قضائیه اعلام کرده در هفته‌های اخیر، رسانه‌های معاند و بازو‌های آن‌ها در فضای مجازی با انتشار تصاویری از فردی به نام حسن فیروزی، عملیات‌ رسانه‌ای گسترده‌ای انجام داده و اخبار مختلفی درباره وضعیت نامساعد این فرد در زندان منتشر کرده‌اند. بررسی‌های دقیق نشان می‌دهد، فردی به نام حسن فیروزی با جرایم نامبرده در ادعا‌های معاندین، نه تنها حکم محکومیت و کیفرخواست و قرار طی ماه‌های گذشته، ندارد، بلکه در هیچ یک از زندان‌های ایران در بازداشت یا گذران دوران محکومیت نیست.

 

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*