گفته می شود

گفته می شود  رئیس دفتر روحانی در دولت دوازدهم گفته اگر یکی از اعضای دولت و وزرا در زندان بودند، قطعا من در جریان قرار می‌گرفتم، اما هیچ کس در زندان نیست. محمود واعظی، رئیس دفتر حسن روحانی در دولت دوازدهم، با ادعای کریمی قدوسی مبنی بر اینکه یکی از وزاری دولت روحانی اکنون به دلیل ارتباط با علیرضا اکبری در زندان به سر می‌برد، گفت: اکبری با هیچ یک از وزاری ما ارتباطی نداشت او ارتباط محدودی با دبیر خانه شورای عالی امنیت ملی داشت که به دولت مربوط نمی‌شود.

 

 

گفته می شود بانک مرکزی اعلام کرده پس از مذاکرات پولی و بانکی موفق با مقامات بانکی عراق، گشایش های ارزی جدیدی جهت عرضه ارز در سامانه نیما صورت گرفت، به طوری که بعد از یک وقفه یک ساله امروز مبلغ ۳۰۰ میلیون یورو از محل منابع بانک مرکزی کشورمان در عراق در سامانه نیما عرضه و کل آن بلافاصله به فروش رفت و این فرایند طی روزهای آتی نیز تداوم خواهد داشت.

 

 

گفته می شود کوشا خودرو جزو اولین شرکت هایی بود که تبلیغات محیطی خود را آغاز کرد و در ادامه نیز جزو اولین هایی بود که اعلام کرد، بیش از ۲ هزار دستگاه برای فروش به بورس کالا خواهد بود. حال پیگیری های خودرو پلاس نشان می دهد، این شرکت نه تنها نماینده رسمی کیا کره جنوبی نیست، بلکه حق هیچ گونه فعالیت در زمینه محصولات این شرکت را مستقیم و غیر مستقیم نیز ندارد. این شرکت رسما در بیانیه ای، قاطعانه این مساله را عنوان کرده و آن را به اطلاع وزارت صمت نیز رسانده است.

 

 

 

گفته می شود سید عباس موسوی سفیر جمهوری اسلامی ایران در جمهوری آذربایجان، در توئیتی و در پی صدور قطعنامه در پارلمان اروپا که خواستار قرار گرفتن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست گروه‌های تروریستی شده، نوشته سازمان‌های تروریستی از ۲۰۰۴ تا ۲۰۱۷ به ویژه بازه زمانی ۲۰۱۵ تا ۲۰۱۷ که داعش بخش‌های وسیعی از عراق و سوریه را تحت کنترل داشت، حملات زیادی را از شمال تا جنوب اروپا طراحی و اجرا کردند. وی یادآور شد: اگر ⁧سپاه پاسداران⁩ ایران نبود، آن‌ها هنوز (ژانویه ۲۰۲۳) باید در خیابان‌های خود جنازه جمع می‌کردند.

 

 

گفته می شود عضو کمیسیون اجتماعی در انتقاد از ادامه فیلترینگ شبکه‌های اجتماعی خارجی پس از فروکش‌ کردن اعتراض‌ها در کشور گفته «به‌عنوان کسی که در جریان طرح حمایت از کاربران فضای مجازی در کمیسیون مشترک مجلس نقش داشتم و دغدغه‌مند بودم و هستم، تأکید می‌کنم با فیلترینگ به‌ شدت مخالفم.» او ادامه داد: «البته فیلترینگ فعلی را مجلس انجام نداده و نهاد دیگری دست به فیلترینگ شبکه‌های اجتماعی خارجی زده و خودش هم باید آن را لغو کند؛ اما تأکید دارم که فیلترینگ راهکار درست و اساسی نیست و باید فضای مجازی را مدیریت کنیم.»

 

 

گفته می شود مشاور سابق ظریف با بیان این که هدف پارلمان اروپا از تحریم سپاه، جمهوری اسلامی ایران است، گفته تصور نمی‌کنم اروپایی‌ها آماده باشند که گام‌های عملی و فراتر بردارند، حتما متوجه تبعات و پیامد‌های منفی این موضوعات هستند. دیاکو حسینی درباره اقدام پارلمان اروپا برای تحریم سپاه گفت: این موضوع در پارلمان اروپا مطرح شده، اما مصوبات آن الزام قانونی برای دولت‌های اروپایی ایجاد نمی‌کند که به چنین سمتی حرکت کنند.

 

 

گفته می شود یک عضو شورای شهر مشهد درباره علت تعلیق شهردار گفته بنا بر نامه دادستانی، آن طور که ما در جریان هستیم به علت تخلفات مالی بوده است. در نامه‌ دستگاه قضا به بحث تبانی و مالی اشاره شده است اما به علت اینکه دسترسی به پرونده نداریم، دقیق نمی‌دانیم که ریز در کدام حوزه‌هاست.

 

 

 

 

گفته می شود مسعود پزشکیان، نماینده مردم تبریز در اشاره به مشکل دوم، اظهار داشته باید با دنیا مدارا کنیم، نمی‌شود به همه فحش داد. باز هم در قرآن دستور است که « وَلَا تَسُبُّوا الَّذِینَ یَدْعُونَ مِنْ دُونِ اللَّهِ فَیَسُبُّوا اللَّهَ عَدْوًا بِغَیْرِ عِلْمٍ» یعنی به آن‌هایی که غیر خدا را صدا می‌کنند، فحش ندهید. ما صبح و عصر و شام داریم فحش می‌دهیم مرگ بر فلانی، مرگ بر فلانی و مرگ بر فلانی؛ خب آن‌ها هم می‌گویند مرگ بر خودتان. وی تاکید کرد: دو مشکل عمده داریم و چاره کار هر دو هم در قرآن آمده است و باید به آن عمل کنیم. همان ابتدای سوال گفتم که با روش کنونی و تا وقتی که به این راه می‌رویم با عوض شدن افراد و این‌ها کار درست نمی‌شود.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*