پیامک

سلام دم نیرو انتظامی گرم که اخر یه حرکت واسه شوتی ها ی سوختکش در سرییشه از خود نشون داد.بی …. جاده و شهر رو ناامن کردند.
سلام تاکنون در شهرهای زیادی از کشور شبکه نوین آبیاری فضای سبز با روش های مختلف انجام شده است اماهرگز قلع یا قطع درختان موجود صورت نگرفته است چرا که هدف شبکه نوین آبیاری حفظ درختان موجود با کمترین هدر رفت آب است اما قلع درختان ده ساله یابیشر وجایگزین کردن آن با نهال جدید(احتمالا درآینده)خسارتی عظیم است.
۱۴۰۱/۱۱/۰۳ ۱۰:۰۳:۱۴
۲ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
سلام خوب شد چند شهید والامقام گمنام اوردن بیرجند دفن کردن ،که؛مسئولین به مناسبت های مختلف برن فقط و فقط ادای احترام بزارند.
پس ارمانها و هدف والای ان عزیزان چی میشه   کی مخاد جواب خون شهدا رو بده پس کی مخان خدمت صادقانه انجام بدن .گاز  اقتصاد  معیشت   بدبختی@!@@@!
۳ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
سلام باتوجه به دستور مسؤلین برای جمع آوری سگهای ویلگرد در روستای دستگرد بیرجند اقدام موثری انجام نشده ،باید برای اهالی اتفاقی ناگواری پیش بیاید. به فکر جمع آوری بیفتیم .ضمنا محصول کشاورزی را نابود کردند.آیاکسی جواب گو هست؟
۴ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
سلام چرا دولت در مقابل این مافیای برخی پزشکان نمی ایستد واجازه می دهد هر بلایی که سر مردم بخواهند بیاورند ؟ جالب است دولت در حوزه دندانپزشکی نه کمک خاصی به مردم می کند و نه مقابل زیاده خواهی صنف پزشکی را می گیرد وعملا هیچ مقاومتی نشان نمی دهد زیرا تماما از جیب مردم گرفته می شود نه بودجه دولتی !!!
فاصله طبقاتی و فقر جامعه از کجا شکل می گیرد از همین موارد که اجرت زحمت ۵ دقیقه ای یک دندانپزشک برابری می کند با ۱۴۴۰ دقیقه اجرت یک کارگر
۵ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
۶ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
سلام وعرض ادب درخصوص پیاده روهای منطقه مهرشهر که بیش از یک سال نامه ای از طریق مسجد خاتم النبیین(ص)مهرشهر زدیم ولی اقدامی صورت نگرفته خواهشمند است پیگیری بفرمائید و به اعضای شورای شهر وشهردار محترم اعلام بفرمایید مگر مردم مهرشهر چه فرقی با مردم خیابان های مدرس ،معلم،پاسداران ،غفاری، رجایی،وشعبانیه دارند
۷ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶ سلام خیابان سپیده هم همانند مهرشهر بیرجند تازه ساز است و با وجود گلایه های مردمی و چندین اخبار در رسانه ها و بویژه صدا و سیما اما دریغ از یک روکش آسفالت و رسیدگی
با وجود ساخت و سازهای زیاد در خیابان سپیده چرا هزینه های نجومی پروانه ساخت در این خیابان هزینه نمی شود؟ایکاش شهرداری و نگاه مسئولان با عدالت به تمام نقاط شهر باشد

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*