پیامک

سلام از اداره حمل و نقل جاده ای استان خواهشمندیم نسبت به روشنایی جاده حدفاصل تقاطع دستگرد تا انبار نفت بیرجند اقدام فرمایند
۱۴۰۱/۱۰/۳۰ ۲۲:۱۸:۲۱ خوانده نشده خیر
۲ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶ سلام امکاناتی که در کوتاه مدت برای مهر شهر بیرجند آماده شد …در چندین سال برای مدرس و معلم و غفاری کار نشد ..از شهروندان این خیابان ها بپرسید حتی چند سال آب با تانکر می بردند و خبری از آسفالت و این حرفا نبود به مرور زمان به شکل فعلی درآمد …دوم اینکه ۹۰ درصد درآمد شهرداری از محل پروانه ساخت همبن خیابان هاست ..شهرداری وقتی برای مثلا مدرس پروانه صادر می کند و هزینه نجومی دریافت می کند باید در همان محل هم هزینه کند
۳ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
سلام چرا خدمات دندانپزشکی اینقدر گران است برای مثال هزینه عصب کشی که نیم ساعت بیشتر زمان نمی برد چرا باید ۲ میلیون باشد بهانه دروغ می آورند که مواد مصرفی گران است در حالی که طبق مطالعات انجام شده هزینه مواد فقط ۱۰درصد است !!! هزینه کشیدن دندان که دیگر مواد مصرفی ندارد و بیشتر از ۵ دقیقه زمان نمی برد چرا تعرفه آن ۶۰۰ هزار تومان خالص تصویب شده است آنهم در کلینیک نه مطب!!!
۴ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
سلام درخواست پول نقد در مطب های و کارت به کارت بنام سایر افراد بجز پزشک صاحب مطب بطور گسترده در سطح بیرجند مشاهده می‌شود. مسئولان که برای یک بقالی در یک روستا دورافتاده با قاطعیت تمام برخورد می‌کنند در مرکز استان چرا خواب هستند یا خود را به خواب زده اند؟
۵ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
سلام طرح بهسازی بلوار شهید صیادشیرازی بیرجندتوسط شهرداری در حالی شروع شد که این پروژه هم همچون تعویض آیلندهای خیابان شهید مدرس بیرجند ابهامات بی شماری دارد.
اصلی ترین موضوع مطرح شده قلع ده هااصله درخت چندساله دراین بلوار است…اقدامی بی سابقه وعجیب که در جهت بهسازی آیلند ها وایجاد شبکه آبیاری جدید ده ها اصله درخت را قلع کرده اند!!!!

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*