آخرین خبر :

اخبار خراسان جنوبی

کانون بسیج کارکنان دانشگاه فرهنگیان خراسان جنوبی در پی اقدام پارلمان اتحادیه اروپا بیانیه صادر کرد:
بسم الله الرحمن الرحیم «وَ أَعِدُّوا لَهُمْ مَا اسْتَطَعْتُمْ مِنْ قُوَّهٍ »
در هر کشوری نیروهای مسلح تضمین کننده استقلال و امنیت کشورند، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تفاوتی معنادار ضامن امنیت و اقتدار مسلمانان جهان و سپر محکمی در مقابل زیاده خواهی و زورگویی مستکبران جهانی است. شکست‌های پی در پی دولت های در حال احتضار غربی از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و محور مقاومت آن قدر برایشان سنگین بوده که خلاف تمام قواعد بین‌المللی نیروی رسمی نظامی یک کشور را تروریست نامیدند.
پارلمان اروپا امروز در حالی سپاه پاسداران را در زمرۀ گروه های تروریستی قرار می دهد که بسیاری از دولت های عضو خود در تشکیل و پدید آمدن گروه های تروریستی جهان پیشتاز بوده و به نوعی مادر تروریسم جهانی به حساب می آیند.
این تصمیم برآمده از ترس و وحشت محور عبری_عربی_غربی است و جز بدنام کردن و انزوای جهانی غرب و اسقاط رژیم غاصب صهیونیستی آورده‌ای نخواهد داشت زیرا بازیگران منطقه‌ای و قدرت محور مقاومت از امروز لحظه‌ای آرامش برای نظامیان و پایگاه‌های آنان در منطقه غرب آسیا و دولت منحوس صهیونیستی نخواهد گذاشت.
بسیج کارکنان دانشگاه فرهنگیان خراسان جنوبی ضمن قدردانی از جانفشانی ها و خدمات بی بدیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در طول تاریخ شکوهمند انقلاب، این رفتار ناشایست پارلمان اروپایی را شدیدا محکوم کرده و خواستار اقدام متقابل و محکم مجلس محترم شورای اسلامی در برابر زورگویی و حماقت آنهاست.

 

 

 

سپاه پاسداران نهادی انقلابی،خدوم فعال،وظیفه محور و خاری در چشم دشمنان

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی با صدور پیامی ضمن محکومیت اقدام بزدلانه اروپا در تروریست خواندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران گفت: سپاه پاسداران نهادی انقلابی،خدوم فعال،وظیفه محور و خاری در چشم دشمنان است.

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان جنوبی، در متن پیام سید علیرضا موسوی نژاد آمده است:

بسم الله القاسم الجبارین

به نام «الله» پاسدار حرمت خون شهیدان و پاسدار حرمت خون دل شاهدان!

سپاه پاسداران طلایه دار سپاه اسلام در حراست و نگاهبانی از مرزهای تاریخی، جغرافیایی،فکری، فرهنگی و عقیدتی است که نام دلیرمردانش تا ابد در سپیده صبح جاری است و خاطره بی ادعا مردانش، در لحظه لحظه های غرورآفرین وطنمان جای دارد. آن گاه که تازیانه ی ستم بر دیوارهای شهرمان رنگ خون پاشیده و یا حوادث زمانه مردمان این کهن سرزمین قهرمان را رنجور ساخته چه در هنگامه جولان کرونا و یا بلوای داعشی صفتان سفیانی، این  قامت استوار سرداران پاسدار سپاه اسلام بود که یاوردل های رنج کشیده می شد و در برابر جور داعشیان سفیانی سینه سپر کرده و بر خلاف مدعیان دروغگوی حقوق  بشر، فارغ از رنگ،نژاد، دین و مذهب تمام قد به دفاع از حقوق بشر برخاسته و بردل زخم دیدگان مرهم شدند و پرچم شوم داعش را از بلاد اسلامی پایین کشیدند.

آن زمان که دلیرانه بر دشمن می تاختند و آن گاه که بلاد اسلامی  رنگ وبوی تجاوز داعشیان گرفت، جان بر کف، سینه در مقابل دشمن دون سپر کردند و در راه عشق سر دادند ولی سر تعظیم در برابر زورمندان فاسد و فاسق فرود نیاوردند و اینگونه درجه سرداری را از دل ملل آزاده جهان دریافت کردند.

آری! سپاه، مردمی‌ترین نهاد انقلابی، نیروی واکنش سریع، در برابر استکبار،محور جریان انقلاب و حافظ ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی است؛ که خواب را از چشمان مستکبرین ربوده است.

اما مدعیان دروغین حقوق بشر و روبه صفتان پرورش دهنده  داعش و داعشیان که شجاعت، ایثارگری و جانفشانی بی بدیل سپاهیان غیور را در حفظ استقلال و تمامیت ارضی نه تنها ایران اسلامی بلکه تمامی بلاد اسلامی را مانعی بر تحقق اهداف پلیدشان می بینند، در تبعیت ابلهانه و احمقانه  از ارباب شکست خورده خود در میادین مختلف، در توطئه ای جدید و برای خوش آمد رژیم اشغال گر، کودک کش و تروریست قدس، نام سپاه پاسداران را در لیست تروریست قرار داده اند به امید آنکه خاطره دلاورمردی و مهرشان را از دل آزادمردان دنیا محو کنند.

 اما زهی خیال باطل، دشمنان و مزدوران منطقه ای و داخلی ایشان بدانند که تروریست نامیدن سپاه مردمی از سوی اتحادیه اروپا جنایات و خباثت‌های غربی‌ها علیه کشورمان  و ملت های مسلمان را از اذهان آزادگان و آزاد مردان  پاک نخواهد کرد.

این جانب به نمایندگی از جامعه فرهنگیان و دانش آموزان فرهیخته، انقلابی و ولایتمدار خراسان جنوبی  اقدام بزدلانه اتحادیه اروپا در تروریست نامیدن غیور مردان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را محکوم نموده، باورکامل دارد که این نمایش سیاسی مضحک سرسپردگان آمریکا، از سوی ملت قهرمان، مظلوم و مقاوم، ایران اسلامی و ملت های آزاده و مسلمان پاسخی درخور و دندان شکن دریافت خواهد کرد.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*