گفته می شود

 

 

گفته می شود عضو هیات تفحص از حقوق‌های نجومی با بیان اینکه تمام حقوق‌هایی که از نظر ما نامتعارف بود شناسایی شد، ادامه داده برخی افراد از چند بخش و چند وزارتخانه حقوق دریافت می‌کردند که همه اینها شناسایی شدند و از مسئولان مربوطه درباره این موارد توضیح خواسته شده است.

 

 

 

گفته می شود  روزنامه ایران نوشته بخش زیادی از سرمایه علی کریمی در جریان اغتشاش‌ها، ناشی از فعالیت روبات‌ها، به ویژه در فضای توئیتر بود. اکنون به نظر می‌رسد، این بازیکن سابق فوتبال پس از ناامیدی از کارآمدی روبات‌ها، رضا پهلوی را جانشین آن‌ها کرده است. علی کریمی پس از ناکامی در کسب سرمایه سیاسی از طریق نقش آفرینی در اغتشاشات اخیر و خوش‌خدمتی به سرویس‌های خارجی، خود را زیر سایه فرزند شاه مخلوع ایران قرار داد. این بازیکن سابق فوتبال در اقدامی که برخی از آن به اعلام سرسپردگی به رضا پهلوی یاد می‌کنند، به جریان رسانه‌ای تازه ضدانقلاب به نام «من وکالت می‌دهم» پیوست و رسماً فرزند شاه سابق ایران را وکیل خود برای دوران گذار از جمهوری اسلامی معرفی کرد!

 

 

 

گفته می شود فاطمه هاشمی رفسنجانی گفته دو ماه قبل از فوت پدر، هشدار‌هایی نسبت به احتمال «ترور» ایشان دریافت کردم؛ پرونده فوت پدر را علی‌رغم ابهامات مختومه کردند. فاطمه هاشمی رفسنجانی می‌گوید: اگر پدرم امروز بودند، تلاش می‌کردند کار به اینجا نرسد، چون تا جایی که می‌دانم از معدود کسانی بودند که واقعیت‌ها را بدون لکنت، به رهبری می‌گفتند یا در مجامع و سخنرانیها، واقعیت‌ها را با شجاعت بیان می‌کردند. پدر با ادامه جنگ مخالف بود. مسئولیتی در جنگ نداشت، ولی وقتی به ایشان مسئولیت دادند به امام گفت من پایان جنگ را اعلام می کنم، ولی شما دستور دهید، مرا محاکمه و حتی اعدام کنند، اما جنگ را تمام کنید. همان کسانی که خدمت امام می‌رفتند و می‌گفتند که ما می‌توانیم بجنگیم، به آقای هاشمی می‌گفتند که با این امکانات و سلاح‌ها نمی‌توانیم بجنگیم.

 

 

 

 

 

گفته می شود با شکست مفتضحانه پروژه بی‌ثبات‌سازی، ویران‌سازی و کشته‌سازی در ایران، اکنون سازمان‌های جاسوسی دخیل در آن پروژه، به عوامل و منابع خود برای بررسی علت شکست آن، فراخوان داده‌اند. اردشیر امیرارجمند، زندانی فراری مستقر در پاریس و از عوامل سابقه‌دار سازمان جاسوسی فرانسه، از جمله مزدبگیرانی است که به‌تازگی توسط آن سازمان برای بررسی علل شکست طرح ویران‌سازی ایران احضار شده است. از جمله دلایلی که نامبرده به‌ عنوان علت شکست آن پروژه مطرح کرده، عدم همراهی مردم با جریان برانداز و سرنگون‌طلب بوده است.

 

 

گفته می شود علاءالدین بروجردی، رئیس سابق کمیسیون امنیت ملی مجلس دهم در پاسخ به این که «آقای شریعتمداری در مورد بازداشت حمید نوری در سوئد گفته اند که می‌رویم و ماموران امنیتی سوئد را دستگیر می‌کنیم و می‌آوریم محاکمه می‌کنیم. این اظهارات در حالی که پرونده سپاه پاسداران روی میز پارلمان اروپاست، آثار و تبعات زیادی می‌تواند برای ما داشته باشد؛ نظزتان در مورد صحبت‌های آقای شریعتمداری چیست؟» گفت:  شریعتمداری همیشه صحبت می‌کند، این حرف را اگر یک نفری که مال این حرف‌ها نبود می‌گفت، گفته شما درست بود، ولی شریعتمداری ادبیاتش همین است و همه دنیا هم می‌دانند.

 

 

گفته می شود سخنگوی سابق رئیس‌جمهور کره جنوبی مدعی شده است که این مقام ارشد سئول اندکی پس از به کار بردن لفظ «دشمن» برای خطاب قرار دادن ایران، متوجه شده که چه اشتباهی کرده است. اظهارات نسنجیده «یون سوک یئول» که طی روز‌های اخیر واکنش‌های زیادی را به همراه داشته است، همچنان موضوع رسانه‌های کره‌ای است، به طوری که مقام‌های کره جنوبی به توجیه این سخنان ادامه می‌دهند.

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*