گفته می شود

گفته می شود سید عباس صالحی، مدیرمسئول روزنامه اطلاعات به شادکامی عده ای از مردم پس از شکست تیم فوتبال ایران از آمریکا پرداخت.سید عباس صالحی مدیرمسئول روزنامه اطلاعات نوشت:‌ ‌شکست ایران در بازی با امریکا تلخ بود اما تلخ‌تر از آن شادکامی عده‌ای از آن بود.برای جبران اولی چهار سال فرصت داریم ولی برای دومی چندان فرصتی نداریم. بازگشت وحدت و حمیت ملی نیازمند خوانش مجدد راهبردها و اقدامات است. جدی‌تر بیندیشیم و سریع‌تر عمل کنیم.

 

 

گفته می شود «بنیامین نتانیاهو» رهبر حزب لیکود مدعی شده که چشم‌اندازی برای احیای توافق هسته‌ای با ایران وجود ندارد. او با اشاره به ناآرامی‌های اخیر در ایران گفت که این مسأله ممکن است به احتمال توافق هسته‌ای با ایران پایان دهد.نتانیاهو افزود که توافق هسته‌ای با ایران «احتمالا مرده است».مقام‌های رژیم صهیونیستی بارها از احتمال احیای برجام ابراز نگرانی کرده‌اند.

 

 

 

گفته می شود شبکه الجزیره طی گزارشی گفته تحریم‌های آمریکا انگیزه‌ای برای ایران جهت پیشبرد بخش خودرو به سمت دستیابی به خودکفایی بود. با گذشت بیش از ۵۰ سال از تولید اولین خودروی سواری در ایران، تهران صنعت خودرو را به‌عنوان دومین بخش مهم صنعتی کشور پس از بخش نفت و گاز طبقه‌بندی می‌کند. طی سال‌های گذشته در سطح جهانی به پیشرفت خود ادامه داده است.

 

 

 

گفته می شود براساس آخرین داده‌های آماری بانک مرکزی شهریورماه امسال بیش از ۹۱ هزار میلیارد تومان اسکناس و سکه در دست مردم بوده است.

 

 

 

گفته می شود محمدرضا پورابراهیمی، رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفته برآورد تقریبی ما از کسری بودجه این است الآن حدود شاید نزدیک به ۴۰۰ همت؛ ۴۰۰ هزار میلیارد تومان برآورد کسری بودجه داریم که با روش‌های مختلف می‌شود جبران شود، اما خواسته یا ناخواسته دولت‌ها انتهای آن جبران کسری را به سمت روش‌های مستقیم و غیرمستقیم از بانک مرکزی می‌روند.

 

 

 

گفته می شود کشتی آرای فعال بازار طلا و سکه گفته به دلیل افزایش نرخ ارز و اونس جهانی طلا شاهد افزایش قیمت انواع طلا و سکه در بازار تهران بودیم. به گونه ای که هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید با افزایش قیمت نسبت به روز قبل، به رقم ۱۷ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان رسید. این در حالی است که نسبت به ابتدای هفته، حدود ۸۰۰ هزار تومان گران تر شده است.

 

 

 

گفته می شود بر اساس آخرین گزارش از سوی سازمان امور مالیاتی، تعداد مشمولان مالیات بر خودرو‌های لوکس ۱۷۷ هزار و ۶۱۷ نفر هستند که ۳۷۰ هزار و ۱۱۳ خودروی گران‌قیمت دارند. از این تعداد، ۶۸ هزار و ۲۲۷ نفر برای بررسی وضعیت مالیات بر خودرو‌های خارجی مراجعه کرده‌اند که ۱۸ هزار و ۳۷ نفر مالیات را پرداخت کرده‌اند. ۱۴ هزار و ۸۵۲ نفر نیز نسبت به مالیات بر خودرو‌های گران‌قیمت خود اعتراض کرده‌اند. طبق این گزارش، مالیات مطالبه شده از خودرو‌های گران‌قیمت ۲۰ هزار و ۲۹۷ میلیارد ریال بوده است که تنها هزار و ۲۸۴ میلیارد ریال مالیات دریافت شده است که معادل حدود ۶ درصد است.

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*