گفته می شود

گفته می شود پس از گذشت چهار سال از ممنوعیت واردات خودرو، در شرایطی ورود خارجی‌ها با دستورالعمل وزارت صمت از سرگرفته شده است که بسیاری از محصولات وارداتی پیشین، در لیست خودروهای ممنوعه قرار گرفته‌اند. برندهای خط‌خورده در لیست وزارت صمت به‌دلیل الزام به واردات تا سقف ۲۰هزار دلار، در بازار خودروی کشور جایگاهی نخواهند داشت.

 

 

گفته می شود رئیس پلیس فتا گفته اخیراً پیامک‌های لینک‌دار با محتوای “پرونده اغتشاشات شما در سایت زیر” از سوی مجرمان سایبری برای شهروندان ارسال شده است که پلیس فتا اعلام می‌کند این پیامک‌ها جعلی است.

 

 

 

گفته می شود رئیس سازمان حفاظت محیط زیست کشورمان، نامه‌ای به رئیس جمهور نوشته تا خواستار ادغام سازمان «جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور» با «سازمان محیط زیست» شود؛ اما سهوا یا عامدانه بخش مهمی از عنوان رسمی سازمان تحت امرش را ذکر نکرده است؛ «حفاظت»! همان وظیفه اساسی سازمانی که ادغامش با سازمان بهره بردار را غیرممکن می‌کند!

 

 

گفته می شود رئیس‌جمهور اوکراین در سخنرانی خود در کنگره شهرداران و روسای بین جوامع فرانسه، گفته در مجموع ۲۰۰۰ شهر و روستا هنوز آزاد نشده است. وی افزود ده‌ها مورد از آن‌ها مانند ماریوپل یا ولنوواخا بعد از حملات ارتش روسیه به طور کامل نابود شدند.

 

 

 

گفته می شود وزیر امورخارجه پیشین اوکراین مدعی است که گروهی از افراد اطراف ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه به طور مخفیانه در حال بحث درباره نحوه برکناری او از قدرت هستند. اوهریزکو مدعی شد: «پشت سر پوتین کارهای زیادی انجام می‌شود که البته او از آن مطلع نیست. اما گروهی از افرادی که در کنار وی ایستاده‌اند و از وضعیت کاملاً فاجعه بار فعلی روسیه ضرر زیادی خواهند کرد، قطعاً به این فکر خواهند بود که چگونه پوتین را بدهند و امنیت دریافت کنند. سود مالی بیشتر و بازگشت به زندگی بهشتی قبلی خود در غرب اهداف این افراد است. ”

 

 

 

گفته می شود بانک جهانی در ادامه کمک‌های مالی مستمر خود به اوکراین، ۴.۵ میلیارد دلار برای رفع نیازهای فوری در فصل زمستان به این کشور کمک می‌کند.

 

 

گفته می شود دولت آمریکا با انتشار گزارشی ایران را مسئول حمله به نفتکش میلیاردر صهیونیست در دریای عمان معرفی کرده است.

سنت‌کام در این گزارش مدعی شده، تجزیه و تحلیل بخش‌های باقی‌ مانده از حمله پهپادی به یک نفت‌کش در سواحل عمان تأیید می‌کند که پهپاد مذکور ایرانی بوده است و همچنین نیروی دریایی آمریکا دو تکنسین را برای ارزیابی خسارت وارده به نفتکش آسیب‌دیده و تجزیه و تحلیل خرابه‌های آن اعزام کرده است. سنت‌کام همچنین مدعی شده، پهپادی که به این شناور برخورد کرده، پهپاد-۱۳۶ بوده است.

 

 

گفته می شود اخیراً خبری در فضای مجازی دست به دست شده که در آن ریال ایران به‌عنوان بی‌ارزش‌ترین پول جهان معرفی شده است. ۱۸۰ پول ملی در دنیا بر اساس ارزش برابری خود با دلار آمریکا سنجیده شده‌اند که در آن ریال ایران به‌دلیل تعداد ارقام بیشتری که در برابر یک دلار آمریکا دارد به‌عنوان بی‌ارزش‌ترین پول ملی معرفی شده است.

 

گفته می شود سه کشور اروپایی عضو برجام، که با اهمال و بی‌عملی خود توافق هسته‌ای را به پوسته‌ای خالی تبدیل کرده‌اند، با صدور بیانیه‌ای مشترک درباره واکنش ایران به قطعنامه ضد ایرانی شورای حکام ادعا کردند که اقدامات ایران فراتر از محدودیت‌های برجام و آن را تهی‌تر کرده است.

 

 

 

گفته می شود وزارت دفاع آمریکا شامگاه سه‌شنبه مدعی شد که عملیات نظامی تمامی طرف‌ها در شمال سوریه، ماموریت شکست گروه داعش را با خطر مواجه می‌کند. بر اساس ادعالی پنتاگون، هرگونه تشدید تنش‌ها در شمال سوریه، ادامه ماموریت مبارزه با داعش را تهدید می‌کند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*