گفته می شود

گفته می شود مهدی فضائلی عضو دفتر نشر آثار رهبرانقلاب در توییتی نوشته «جناب آقای علم الهدی! اینکه دولتمردان منحط آمریکا به زنان ما ولو متأسفانه بی حجاب، چگونه نگاه می کنند مهم نیست، مهم نگاه امثال جنابعالی است. یادآور می شوم که مقام معظم رهبری به ائمه جمعه رفتار پدرانه با «همه» را توصیه و چندبار تکرار فرمودند.»

 

 

گفته می شود حسین ثوری که به همراه تیم بوکس جوانان راهی مسابقات جهانی در اسپانیا شده بود، با انتشار ویدئویی تاکید کرد که تصمیمش را برای بازنگشتن به ایران گرفته است. این اقدام ثوری با انتقاد اهالی این رشته به ویژه احسان روزبهانی ملی پوش پرافتخار ایران همراه شد. روزبهانی تاکید کرد که ثوری با این تصمیم خود به بوکس ایران خیانت کرده است

 

 

 

 

گفته می شود رئیس اتاق بازرگانی ایران اظهار داشته برنامه هفتم به جای طرح آمال و آرزوهای بلند پروازانه که در گذشته فراوان داشتیم، بیش از هر چیزی باید به دنبال تغییر ریل اداره کشور در جهت تامین منافع کشور و مشارکت حداکثری در تکرار این برنامه محسوب شود. یکی از مشکلات برنامه‌های قبلی عدم توجه به واقعیت زمان تدوین برنامه از جمله آثار تحریم‌ها بر توان تولیدی‌ کشور و مشارکت ندادن بخش خصوصی و استان‌ها و دیگر گروه‌های مرجع بوده است.

 

 

گفته می شود بیش‌ از ۳۰ هزار خودرو در پارکینگ کارخانه‌های خودروساز شهرستان بم به دلیل مشکلات مختلف بویژه مسائل گمرکی دپو شده است.

 

 

گفته می شود داود عابدی مجری ورزشی شبکه خبر با نوشتن متنی در اینستاگرام خود از تلویزیون خداحافظی کرد. او نوشته «خداحافظ، با سلام و احترام خدمت مخاطبین عزیز، مدتی است در سکوت و بدون هیاهو خود را خانه‌نشین کرده‌ام فقط برای اینکه کمی برایم التیام باشد. بارها در خود زیستم و فریاد زدم، حرف‌ها شنیدم و سختی‌ها را به جان خریدم اما تحمل کردم. حالا هم که به اشتراک می‌گذارم مرا ببخشید. فقط خواستم کمی از احساس این روزهایم برای‌تان بگویم. شاید مرهمی باشد و بدانید این سکوت خود پر از معناست.

 

 

گفته می شود حمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان که عازم دوحه قطر شد، درباره برنامه سفر خود اظهار داشته آقای رئیسی به مراسم افتتاحیه جام جهانی ۲۰۲۲ دعوت شده بودند اما به‌ دلیل مسائل کاری که داشتند، نتوانستند بیایند و قرار شد طبق مکاتبات وزارت امور خارجه، بنده به‌ عنوان نماینده ایران در مراسم افتتاحیه شرکت کنم و فردا نیز کنار تیم ملی باشیم.

 

 

گفته می شود سردار مجتبی فدا فرمانده سپاه استان اصفهان گفته نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی امیدوار بود که با این اغتشاشات در تهران به تهران و ایران سفر کند، ولی جمهوری اسلامی ایران انشاءالله با شکست رژیم کودک‌کش اسرائیل، نخست وزیر آن‌ها را کت بسته و قلاده به گردن به ایران خواهیم آورد.

 

 

گفته می شود آصفری نماینده مردم اراک، خنداب، کمیجان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه متاسفانه بعضا مدیرانی در کارخانه ها هستند که توانمندی مدیریت ندارند، گفت: مدیری که بالای ۵۰ میلیون تومان حقوق می گیرد ملزم است که دغدغه کار و کارخانه داشته باشد و برای ایجاد اشتغال تلاش کند.

 

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*