آخرین خبر :

گفته می شود

 

گفته می شود نماینده ایذه در مجلس گفته من با خانواده پیرفلک دیداری نداشتم، فرماندار و معاون سیاسی استاندار به آنجا رفته‌اند. مادر شهید هم صدایش ضبط شده و کلیپ پر کرده است که پیجم در اختیار خودم نیست. دیگران شیطنت کرده‌اند. مادر شهید گفته است من فرزندم را شهید می‌دانم و در کنار نظام هستم اگر حرفی هم زده‌ام بر اثر عصبانیت بوده است،

 

 

گفته می شود یک نماینده از بذرپاش انتقاد کرده است. مجتبی توانگر، نماینده مجلس نوشته هر وزارتخانه ای که احتمال تغییر آن می رود این آقای همه جا گزینه از طریق یکی از معاونین به رییس جمهور برای تصاحب آن کرسی فشار می آورد. آقای مهندس! مگر چقدر توانایی دارید که هم می توانی شهردار شوید هم وزیر راه هم وزیر صمت هم وزیر رفاه؟ برادر من! چرا این قدر ولع قدرت داری؟

 

 

 

 

گفته می شود صندوق بین‌المللی پول در بخشی از گزارش خود موسوم به چشم‌انداز اقتصادی جهان، به بررسی میزان هزینه‌های خالص ۱۸۸ دولت جهان در سال ۲۰۲۲ پرداخته و آن‌ها را بر اساس نسبت خالص هزینه‌های دولت به تولید ناخالص داخلی رده‌بندی کرده است. این گزارش دولت ایران را یکی از کم‌خرج‌ترین دولت‌های جهان معرفی کرده است.

 

 

گفته می شود نماینده قصر شیرین و سرپل ذهاب در مجلس گفته برخی از موضع‌گیری‌های کارشناسی نیست؛ این موضع‌گیری‌ها نه تنها کمکی به وضعیت موجود نمی‌کند که به اوضاع کنونی دامن می‌زند؛ این افراد یا بلد نیستند با معترضان حرف بزنند که خب حرف نزنند؛ مگر مجبورید که سخنی بگویند؛ یا اینکه فکر می‌کنند با تحریک احساسات مردم، به امنیت کشور کمک می‌کنند که این طور نیست. حالت دیگر اینکه آن‌ها تعمدا مردم را تحریک کرده تا به بهانه دفاع از نظام و انقلاب، کمکی به وضعیت موجود کنند.

 

 

 

گفته می شود رئیس سازمان حفاظت محیط زیست با بیان اینکه سه کشور بزرگ چین، آمریکا و هند، بیش از ۸۰ درصد گازهای گلخانه‌ای جهان را تولید می‌کنند، اظهار کرد: ایران دهمین کشور تولیدکننده گازهای گلخانه‌ای است که هرچند نقش کمی در این موضوع داریم ولی به عنوان یکی از کشورهایی هستیم که با توجه به وضعیتی که درباره تغییرات اقلیمی، سوخت‌های فسیلی، ناوگان حمل و نقل اعم از بین شهری و درون شهری و هم صنایع و معادن و … داریم، در این رابطه گازهای گلخانه‌ای تولید می‌کنیم.

 

 

گفته می شود نماینده رهبر معظم انقلاب در جمع‌بندی سفر به استان سیستان و بلوچستان گفته در مورد وقایع بسیار تلخی که در استان رخ داد، وعده رسیدگی و محاکمه خاطیان را دادیم. تاکنون هم فرمانده جدید انتظامی سیستان و بلوچستان از مردم عذرخواهی کرده و هم افراد خاطی بازداشت شده‌اند و در مسیر قضائی قرار دارند.

 

 

 

گفته می شود رئیس‌جمهور در یازدهمین اجلاس شورای‌عالی استان‌ها گفته افرادی در ادارات هستند که مدام واژه “نمی‌شود” را تکرار می‌کنند. این افراد با حفظ احترام در حاشیه قرار گیرند تا راه برای ادامه مسیر باز شود. متن و مسیر پیشرفت باید در اختیار کارمندان و مدیرانی با روحیه کار، تلاش و گره‌گشایی باشد. هر کجا حس کردیم مشکلی وجود دارد، می‌بینیم افرادی در آن‌جا هستند که روحیه تلاش و تحول ندارند.

 

 

 

گفته می شود عنابستانی نماینده مجلس گفته وقتی اینستاگرام ۵۰ درصد از پهنای باند کشور را می‌بلعد باید چهارچوب ما را بپذیرد و مطمئن باشید آن موقع، خودش را با ما وفق می‌داد. اکنون که اینستاگرام در ایران فیلتر شده، آن‌ها برای ما پیام فرستاده‌اند که شرایط شما چیست؟

 

 

گفته می شود اعتمادآنلاین از حذف فیلم سخنان نماینده پیشین ایذه در برنامه تلویزیونی از خروجی صداوسیما خبر داد. حجت الله درویش پور در برنامه تلویزیون گفت: همان کسانی که به خودرو تیراندازی کردند، همان افراد، کیان و پدرش را به هلال احمر منتقل کردند.به نوشته این خبرگزاری، درویش پور از بستگان نزدیک خانواده پیرفلک است.

 

 

گفته می شود دبیر انجمن انبوه سازان مسکن گفته قیمت هر متر مربع یونولیت ۱۱۰ هزار تومان بود که در ۱۵ روز گذشته به ۴۰۰ هزار تومان افزایش یافته است. وی گفت: در ۱۵ روز گذشته شاهد نایاب شدن بلوک سقفی (یونولیت ) در بازار هستیم و همین امر خود در قیمت تمام شده ساخت مسکن تاثیر بسیاری دارد.

 

 

 

گفته می شود محاسبات اولیه نشان می‌دهد که اتحادیه اروپا حدود ۷۰ میلیارد دلار از دارایی‌های روسیه که بخش اعظمی از آنها در بلژیک بوده است، مسدود کرده است‌.

 

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*