پیامک

سلام از اداره حمل و نقل جاده ای استان خواهشمندیم نسبت به روشنایی جاده حدفاصل گردنه ثمن شاهی تا انبار نفت بیرجند اقدام فرمایند.تاریکی جاده همراه با ترافیک سنگین این مسیر بسیار خطرناک است علاوه بر این در اطراف جاده تعداد زیادی آبادی وجود دارند که این روشنایی باعث امنیت عبور و مرور آنها خواهد شد.
۱۴۰۱/۰۸/۳۰ ۱۱:۳۲:۳۱ خوانده نشده خیر
۲ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
باسلام :روستای نوغاب بخش مرکزی شهرستان مرزی درمیان تراکنش جمعیتی آن ازشهرهای درمیان سبقت گرفته مسئولین تدبیری بیندیشند
خیر
۳ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
سلام.ورودی نیروهوایی محل پرترددی هست وهمیشه دچارترافیک و بی نظمی شدید است و از روبرو به بلوار امام رضا (ع)ختم میشه.مسئولین مربوطه اقدامی کنند.چون اهالی بلواربقیه الله ونرجس برای ورود به محدوده مجبورا ازاین مسیرعبورکنند
خیر
۴ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
سلام آذر ۱۴۰۰ درخواست المثنی کارت سوخت کردم بعد از چهار ماه صادر شد ولی علیرغم قولی که داده بودند سهمیه این مدت را حذف کردند! و بعد ۷ ماه نتیجه نگرفتیم!این است قول و عمل؟ 
خیر
۵ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
سلام هفته گذشته نامه ای بدسمون رسید مبنی بر آمادگی شرکت ملی مس ایران برای سرمایه گذاری در پهنه های جدید معدنی خراسان جنوبی.
این نامه به تاریخ ۲۳ خرداد ۱۴۰۱ به شماره ۱۱/۲۹۶۲ خطاب به استاندار نوشته شده است.
اون طوری که یه مقام آگاه گفته با وجود گذشت ۵ ماه از آن مکاتبه هنوز هیچ پاسخی در خصوص این آمادگی به شرکت ملی مس داده نشده است.!!!

منتظر پاسخ استانداری در این خصوص هستیم که آیا واقعا پاسخی داده نشده یا مسئله چیز دیگریست.
خیر
۶ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
سلام از یکی از ادارات خبر رسیده پسر یکی از مسئولان دفاتر …… را به زور هم شده یه آقایی می خواد وارد سیستم کنه که احتمالا یه خوش خدمتی کرده باشه. شایدم واقعا چیز دیگری باشه. اما هر چه هست آقای “ن” هیچ پروسه ای را برای استخدام طی نکرده است.
خیر
۷ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
سلام
واقعا واسه خودم وکسایی که پول بیمه میدن متاسفم
داروخانه تامین اجتماعی ….دارو نداره از چهار قلم داروی معمولی سرماخوردگی دو قلم از جمله خشک کننده نداره
واقعا ….

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*