آخرین خبر :

پیامک

۱۴۰۱/۰۸/۲۱ ۲۱:۱۱:۱۴ خوانده نشده خیر سلام من میگم در تمام عرصه ها مشکلات عمده ایجاد شده  ریشه در نفوذ تفکرات سیاسی و حزبی دارد
۲ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
سلام آقای نماینده پر تلاش شما از کدام شرکت هواپیمایی بلیط میگیری و در سفرهای مسئولان به استان همراهشان هستی که نماینده ما نمی تواند!!
خوانده شده خیر
۳ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
ایجاد راهبندان در جاده های ترانزیتی «چابهار-سرباز» و «ایرانشهر-راسک» و «تهران کرج» بخشی از یک برنامه حساب شده دشمن برای ایجاد اخلال و ناامنی در جاده های راهبردی ترانزیتی است و از مغز علیل برعندازان برنمی آید.
خوانده شده خیر
۴ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
سلام متاسفانه بعد از اتفاقات اخیر کشور، شاهد بودیم ملی پوشان رشته های مختلف تحت فشار موج رسانه ای گسترده رسانه های معاند؛ نسبت به خواندن سرود جمهوری اسلامی کم توجه شده و خوراک رسانه ای دشمنان این کشور را فراهم کرده اند.اکنون مطالبه همه وطن پرستان از دستگاه ورزش کشور این است که این زنگ خطر را شنیده و نسبت به آگاه سازی ورزشکاران عزیز کشورمان درباره این امر مهم اقدام کند تا دیگر شاهد این اتفاق ناخوشایند نباشیم. ورزشکارانی که همواره در خط مقدم اهتزاز پرچم ایران عزیز بوده اند.
خوانده شده خیر
۵ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
سلام یک روز می گفتن پرچم آمریکا رو آتش نزنین کار بدیه الان پرچم کشور خودشن رو آتش میزنن هرچند معلوم شد وطنشان آمریکا ست
خوانده شده خیر
۶ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
سلام طرح نیمه تمام بند دره، ساختمان نیمه تمام هلال احمر استان و انتقال خون، بیمارستان مهرشهر، کتابخانه مرکزی استان و مجتمع فرهنگی بلوار ناصری، باغ موزه دفاع مقدس بلوار صیاد از پروژه های اولویت دار استان در جذب اعتبار در سفر دوم ریاست محترم جمهور به استان می باشند. از استاندار محترم، معاونت محترم عمرانی استانداری و نماینده محترم مجلس خواهشمندیم پیگیری طرح این موضوعات و اخذ بودجه برای این موارد را بفرمایید.
خوانده شده خیر
۷ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
سلام گزارش تناقض در ابونمان اجباری تلفن ثابت جالب بود ،یک بام و چند هوا، مصوبه ستاد تنظیم بازار به مخابرات اعلام نشده-وزارت ارتباطات اجازه نداده-مجلس بی اطلاع است-کار کارشناسی نشده، بعد ابونمان تلفن ثابت ۲ ماه است ۲۰ برابر شده و برای تلفن دارای کارکرد و بدون کارکرد یکی است و مخابرات هم مردم را تهدید به پرداخت و قطع و مصادره خط میکند مخابرات متاسفیم.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*