سرمقاله / باید صدای مردم را شنید

امروز خراسان جنوبی – محمدی
mohammady@gmail.com
ازمقامات بالادستی وبرخی نمایندگان ورییس قوه قضا بارها شنیده ایم وبازهم درلابلای اخباری که همه دانیم ودانید میشنویم که باید صدای مردم راشنید و گفتگو کرد ، محسن رضایی فرمانده اسبق و معاون اقتصادی کنونی رییس جمهور و وزیر کشور از گویندگان و طرفداران گفتگو با مردم وشنیدن حرف آنان هستند که به هر بهانه ای ویا سخنرانی داد گفتگو سرداده اند وبرخی نمایندگان‌مجلس نیز وهکذا…
بیش ازدوماه از اعتراضات می گذرد اما تاکنون هیچ نشان یاروزنه ای از بازشدن باب گفتگو گشوده نشده است ، دراین شرایط که کشور ازهرسو دچارتنشهای داخلی وبین المللی است اینگونه باکلمات ور رفتن وبازی کردن جز ریزش شدید اعتماد عمومی دست آوردی نخواهیم داشت ،‌ آن گروهی که بیشترین ضربات و خسارات را لمس میکند مردم اند ، وگرنه کسانی که واقعا دغدغه های روزانه مردم را ندارند متوجه صعب العبوربودن شرایط روز را ندارند…!!!
یکی از بزرگان وفرهیختگان می گفت بسیج باید در کف خیابان حضور داشته باشد که باعث پشتگرمی مردم باشد ! این درحالی است که فرزند خودایشان باخیالی آسوده درآمریکا زندگی میکند وخودایشان نیز دهها شغل و منصب دارد ،‌ اینگونه افراد تعدادشان کم نیست که فرزندانشان باپول همین مردمی که باید چشم بردست دولتی باشند که ازسرلطف ۹۰۰ هزارتومان ویا یک میلیون تومان دراین وانفسای گرانی وتورم له آنان کمک‌کند، درکشورهای اروپایی وآمریکا حالی میکنند و معنا و مزه زندگی را می چشند ، درست مانند مردم سیستان وبلوچستان وکردستان و لرستان و کهگیلویه وبویراحمد وخراسان جنوبی وکرمان…!!!!
چرا اینگونه رفتار میکنیم ودر قبال آن انتظارداریم که همه پای کار باشند وچشم وگوششان را برتبعیض وفساد و …ببندند و هیچ نگویند ،‌خدای ناکرده این‌ مردم دارای شخصیت و کرامتند. اینان همان مردم ۴۳سال گذشته اندکه هرچه گفتید گفتند چشم…!!!

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*