حوادث/ سرقت برای پس دادن پول نــزول

سرقت برای پس دادن پول نــزول

پسر جوان که مدعی است برای درمان خواهرش پول نزول کرده بود وقتی نتوانست پول را برگرداند تصمیم به اخاذی با پوشش مأمور پلیس گرفت.
به گزارش «ایران»، روز گذشته مرد جوانی هراسان خود را به کانکس مأموران کلانتری ۱۸۱ وردآورد رساند و گفت: در حال مکالمه با تلفن همراهم بودم که مردی به طرفم آمد و خودش را پلیس معرفی کرد. مدعی بود که گوشی تلفن همراهم سرقتی است. به او گفتم این گوشی را از مغازه معتبری خریداری کرده‌ام و جعبه و کاغذ خرید دارم. اما او اصرار داشت که گوشی سرقتی است و باید از مرکز استعلام بگیرد.
مرد جوان ادامه داد: از آنجایی که مطمئن بودم گوشی سرقتی نیست، به ناچار آن را در اختیار مرد ناشناس قرار دادم. او شروع به شماره‌گیری با گوشی کرد و بعد هم انگار تلفنی با شخصی صحبت می‌کند گفت استعلامات ما از مرکز نشان می‌دهد که گوشی شما سرقتی است و باید همراه من به اداره پلیس بیایید. به او گفتم اشتباه می‌کنید، گوشی سرقتی نیست. بعد از کلی صحبت مأمور جوان گفت پس
دو و نیم میلیون تومان به من بده تا من هم ماجرای سرقتی بودن گوشی‌ات را گزارش نکنم. به او گفتم الان این مقدار پول ندارم. او یک ساعت به من فرصت داد تا دو و نیم میلیون را فراهم کنم و گوشی تلفن همراهم را نیز پیش خودش نگه داشت. قرار شد بعد از یک ساعت من به همانجا برگردم و با پرداخت پول به صورت نقدی، گوشی‌ام را پس بگیرم. به سمت خانه برگشتم تا این پول را تهیه کنم اما به نظرم آمد که تمام این ماجرا ساختگی است و با خودم گفتم اگر واقعاً مرد ناشناس مأمور باشد قطعاً کلانتری از این ماجرا با خبر است. بعد به خانه رفتم کارتن گوشی تلفن را برداشتم تا ثابت کنم که گوشی را خریده‌ام و سرقتی نیست.

دستگیری در محل ملاقات
پس از شکایت مرد جوان مأموران کلانتری وردآورد، راهی محل قرار شدند. آنها پس از آموزش‌های لازم به شاکی، موفق به دستگیری مأمور قلابی شدند.
متهم ۲۰ ساله در تحقیقات به سرقت به شیوه مأمور قلابی اعتراف کرد و به دستور بازپرس دادسرای ویژه سرقت در اختیار مأموران اداره آگاهی قرار داده شد و تحقیقات برای شناسایی سایر مالباختگان احتمالی ادامه دارد.

تروریست‌های اصفهان دستگیر شدند

یک‌ منبع آگاه به ایرنا گفت: این تروریستها با تلاش نیروهای امنیتی ساعاتی پیش پس از شناسایی دستگیر شدند.

                                                   تروریست‌های اصفهان دستگیر شدند                                       به گزارش ایرنا، شامگاه چهارشنبه ۲۵ آبان جاری در پی آشوب اغتشاشگران و ایجاد ناامنی در ملک شهر و “خانه اصفهان” ، ۳ نیروی بسیجی حافظ امنیت به نام‌ محمدحسین کریمی، محسن حمیدی و اسماعیل چراغی که در حال برقراری آرامش و امنیت در فلکه نگهبانی “خانه اصفهان” بودند توسط افراد مسلح به شهادت رسیدند.

 

گل‌محمدی سرمربی می‌ماند یا کنار می‌کشد؟

اتمام حجت هیات‌مدیره پرسپولیس در جلسه با یحیی

هیات مدیره باشگاه پرسپولیس ضمن اعلام اعتماد و حمایت مجدد خود از ادامه فعالیت گل‌محمدی به او گفتند که اگر می‌خواهد به فعالیت خود در شبکه‌های اجتماعی به شیوه فعلی ادامه دهد، به مدیریت باشگاه اعلام کند تا تصمیم نهایی گرفته شود.

هیئت مدیره پر‌سپولیس امروز در ورزشگاه کاظمی جلسه‌ای با سرمربی تیم برگزار کردند.

به گزارش تابناک ورزشی و به نقل از ‌سایت باشگاه پرسپولیس؛ در پایان تمرین امروز (پنجشنبه) پرسپولیس، اعضای هیئت مدیره باشگاه در ورزشگاه کاظمی حاضر شدند و جلسه‌ای برگزار کردند.

در این جلسه که یحیی گل‌محمدی نیز حاضر بود درباره آخرین شرایط تیم و همین‌طور برنامه‌های پیش رو تا پیش از آغاز لیگ برتر بحث و تبادل نظر شد.

اتمام حجت هیات‌مدیره پرسپولیس در جلسه با یحیی

بنابر اخبار دقیق تری که به خبرنگار تابناک رسیده است، روایت سایت باشگاه با واقعیت متفاوت است. گویا سرمربی پرسپولیس برای جلسه اضطراری بخاطر شرایط اخیر و اعتراضات یحیی گل‌محمدی در صفحه اجتماعی ‌اش به باشگاه دعوت سد اما او حاضر به رفتن به ساختمان اداری پرسپولیس نشد و به همین خاطر اعضای هیات مدیره سرخپوشان راهی محل تمرین تیم شوند تا در دفتر سرمربی، با او نشست بگذارند.

در این نشست هیات مدیره و مدیرعامل از سرمربی تیم بابت مواضع اخیرش توضیح خواستند و او نیز مسائلی را مطرح کرد. مدیران باشگاه به پیام هایی که از نهادهای مذکور دریافت کردند، اشاره کرده و از سرمربی خود خواستند که به قراردادش پایبند باشد و باشگاه را بخاطر مواضع خود دچار مشکل نکند.

دو طرف نکات خود را مطرح کردند و در پایان با سرمربی باشگاه اتمام حجت شد تا حواشی تیم را بیش از پیش مدیریت کند و تمرکز خود را روی تمرین و آماده‌سازی پرسپولیس برای ادامه رقابت‌ها معطوف سازد.

هیات مدیره باشگاه پرسپولیس ضمن اعلام اعتماد و حمایت مجدد خود از ادامه فعالیت گل‌محمدی به او گفتند که اگر می‌خواهد به فعالیت خود در شبکه‌های اجتماعی به شیوه فعلی ادامه دهد، به مدیریت باشگاه اعلام کند تا تصمیم نهایی گرفته شود.

 

 

قاتل ۳ بسیجی‌ مشهد در ملاعام، اعدام خواهد شد

رحمانی، معاون دادستان استان خراسان رضوی با حضور در میان مردم تجمع کننده در محل جنایت پنج شنبه شب اعلام کرد: عامل این جنایت در همین مکان در ملاعام اعدام خواهد شد.

                                                   قاتل ۳ بسیجی‌ مشهد در ملاعام، اعدام خواهد شد                                       به گزارش «تابناک» به نقل از برنا، عصر پنجشنبه در محدوده چهارراه حرعاملی مشهد تعدادی از اراذل و عوامل آشوبگر با تهدید و ارعاب قصد تعطیلی کسبه این محل را داشتند که پس از حضور نیروی انتظامی و عوامل حافظ امنیت، اغتشاشگران متفرق شدند اما تعدادی از این عناصر با چاقو به پنج بسیجی که دورتر از محل درگیری عوامل انتظامی ایستاده بودند، به صورت ناگهانی حمله کرده و ۳ نفر را شهید و ۲ نفر از آنها را زخمی کردند.

 

 

 

 

کشف ۸۰۰ سلاح جنگی در ۵۵ روز گذشته

فرمانده مرزبانی فراجا با اشاره به کشف قریب به ۸۰۰ قبضه سلاح جنگی در ۵۵روز گذشته، گفت: میزان کشفیات سلاح و مهمات در مدت مشابه سال گذشته ۴۰ درصد افزایش داشته است.

                                                   کشف ۸۰۰ سلاح جنگی در ۵۵ روز گذشته

به گزارش مهر، سردار احمد علی گودرزی در بازدید از نمایشگاه کشفیات سلاح و مهمات مرزبانی استان کرمانشاه در قصرشیرین با حضور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در جریان اغتشاشات اخیر که منشأ آن کشور خبیث آمریکا و رژیم کودک‌کش اسرائیل است، دشمنان با اغفال تعدادی از افراد فریب خورده داخلی و حامیان آنان در خارج از کشور با هدف برهم زدن نظم و امنیت عمومی جامعه قصد ورود سلاح و مهمات به داخل کشور را داشتند که مرزبانان کشورمان با اشراف اطلاعاتی و همکاری مرزنشینان غیور توانستند مقادیر قابل توجهی سلاح و مهمات را در مرزهای کشور کشف کنند.

وی با بیان اینکه مرزبانان در ۵۵ روز گذشته حدود ۸۰۰ قبضه سلاح جنگی را که نسبت به مدت مشابه با افزایش ۴۰ درصدی روبه رو بوده است، کشف کردند، افزود: در این رابطه ۱۶ قاچاقچی سلاح و مهمات با همت مرزبانان دستگیر شدند.

فرمانده مرزبانی کشور با تاکید بر مقابله جدی مرزبانان با قاچاقچیان سلاح و مهمات خاطرنشان کرد: وارد کردن هر نوع سلاح و مهمات به کشور و بی‌توجهی به قانون حمل اسلحه جرمی سنگین محسوب می‌شود و مرتکب به مجازات‌های تعیین شده، محکوم خواهد شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*