آخرین خبر :

گفته می شود

 

گفته می شود یک دیپلمات مطلع گفته که آزادی زندانیان آمریکایی در ایران به آزاد شدن پول‌های بلوکه ایران در بانک‌های کره جنوبی منجر خواهد شد. بیش از ۷ میلیارد دلار از دارایی‌های ایران از سال ۲۰۱۸ به خاطر تحریم‌های آمریکا در ۲ بانک کره‌ای بلوکه شده‌اند و مذاکرات برای آزادی این پول‌ها بین یاران و کره تا کنون بی نتیجه بوده است.

 

 

 

گفته می شود مصطفی قمری وفا، سخنگوی بانک مرکزی در توئیتر نوشته پیگیری‌های مستمر برای آزادسازی منابع ارزی مسدود شده کشورمان با همکاری نزدیک دستگاه دیپلماسی در حال انجام است. طی هفته‌های اخیر، پیشرفت های قابل ملاحظه‌ای در این خصوص حاصل شده، برخی ملاحظات بانکی همچنان باقی‌ اما در تعامل با طرف‌های مقابل برای رسیدن به نتیجه، در حال پیگیری است.

 

 

گفته می شود مرد تاریخ‌ساز کشتی ایران بدون تیم مانده و به نظر می‌رسد امسال لیگ برتر او را به خود نمی‌بیند. البته این روزها شایعاتی هم مطرح است که مصاحبه تند پدر حسن یزدانی علیه رئیس فدراسیون کشتی در این ماجرا بی‌تأثیر نیست.هنوز مشخص نیست این ماجرا واقعیت دارد یا نه؛ اما ظاهراً رابطه فدراسیون کشتی با حسن یزدانی به‌دلیل انجام مصاحبه تند پدر حسن یزدانی در فرودگاه شکرآب شده و مثل گذشته دیگر گرم نیست.در سال‌های اخیر، حسن یزدانی با حمایت‌های فدراسیون قراردادهای خوبی را بسته بود.

 

 

 

گفته می شود عزت الله ضرغامی وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی نوشته کومله و دمکرات و منافق کیلو چند؟ اجمالا مشغول بچه‌های دهه هشتادی خودمان شدیم. آن‌ها را درک نمی‌کنیم و آن‌ها هم ما را نمی‌فهمند. آن‌ها را دریابیم و عقب ماندگی‌ها و غفلت‌ها را جبران کنیم.

 

 

 

گفته می شود شنیده ها حاکی از این است که زیان قطعی اینترنت روزهای اخیر به اندازه یک سال درآمد نفتی ایران است؛ اما آیا این گفته صحت دارد؟

 

 

 

گفته می شود یک روزنامه در نقد عملکرد یکساله پیمان جبلی در صداوسیما نوشته می‌توان گفت مرجعیت خبری صداوسیما به شدت تهدید شده و در وضعیت مناسبی نیست.در عین حال در مجموع درباره مقابله با تحریف و تفتین می‌توان نمره قابل قبول به صداوسیما داد.

 

 

گفته می شود در پی تکذیب خبر بازداشت شروین حاجی‌پور از سوی برخی خبرگزاری‌ها، امیر رئیسیان وکیل مطلع از پرونده این خواننده اعلام کرده شروین حاجی‌پور در بازداشتگاه اطلاعات ساری است و روز شنبه با خانواده‌اش تماس گرفته است.

 

 

گفته می شود طبق تصویر اطلاعیه‌ای که توسط اتحادیه صنف خدمات تلفن همراه و تجهیزات مخابراتی مشهد به فروشگاه‌های فروش تلفن همراه اعلام شده، فروش آیفون ۱۴ در این شهر تا اطلاع ثانوی ممنوع است. یکی از فروشندگان اپل استور مشهد ضمن تایید ممنوعیت فروش آیفون ۱۴ توسط اتحادیه گفت: طبق اطلاعیه‌ای که اتحادیه اعلام کرده، فروش آیفون ۱۴ در مشهد تا اطلاع ثانوی ممنوع است و این گوشی ریجستر نمی‌شود

 

 

 

گفته می شود بررسی آخرین آمارها حاکی از این است که در مردادماه امسال حدود ۷.۱ میلیون فقره چک مبادله‌ شد که ۹۰.۹ درصد این چک‌ها وصول شده است.

 

 

گفته می شود حمیدرضا علی عسگری، پیشکسوت فوتبال و بازیکن سابق پرسپولیس بازداشت شد. پیش از این حسین ماهینی هم بازداشت شده بود و حالا علی عسگری به عنوان دومین پیشکسوت پرسپولیس و یک چهره فوتبالی بازداشت شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*