گفته می شود

گفته می شود بسیج دانشجویی دانشگاه شریف در نامه‌ای به وزیر علوم نوشته حضور بی‌ضابطه و رعب‌آور جمعی از نیروهای امنیتی در اطراف دانشگاه صنعتی شریف، صحنه‌هایی تاسف‌آور و نگران‌کننده را رقم زد و بی‌تردید این حضور بی‌مبالات، در دمیده‌شدن بر آتش تنش در دانشگاه صنعتی شریف نقش داشت. بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی شریف، برخوردهای خشن و قهرآمیز با دانشجویان را عمیقا و قویا محکوم می‌کند و از شما انتظار دارد، قاطعانه نسبت به جلوگیری از تکرار چنین اتفاقات تلخی در فضای دانشگاه شریف و سایر دانشگاه‌های کشور، اقدام کنید. حداقل انتظار ما از شما علاوه بر تضمین جلوگیری از تکرار چنین وقایعی، دلجویی از دانشجویان و اساتید دانشگاه شریف و جبران خسارت معنوی عظیمی است که امروز بر دانشگاه صنعتی شریف وارد شد.

 

 

 

گفته می شود یک منبع آگاه در دانشگاه شریف اعلام کرده تعداد دانشجویان بازداشتی این دانشگاه حدود ۳۷ تن بودند که ۳۰ تن از آنها شب گذشته و لحظاتی پس از دستگیری آزاد شدند. این منبع آگاه روز دوشنبه گفت: بیشتر دانشجویانی که دستگیر شده بودند، جزو معترضان نبودند و پس از اتمام کلاس های درس خود قصد رفتن به خانه را داشتند که در پارکینگ مجاور دانشکده مدیریت دانشگاه شریف دستگیر شدند. وی با تاکید بر اینکه این پارکینک متعلق به دانشگاه نیست و فقط در مجاورت دانشگاه قرار دارد، افزود: تجمع اعتراض آمیز دانشجویان با شعارهای هنجارشکنانه ای همراه بود که این مساله عامل اصلی اقدام نیروها در درگیری با دانشجویان بود.

 

 

 

 

گفته می شود در جلسه بررسی صلاحیت زاهدی وفا برای تصدی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی یک  نماینده مخالف، دارایی وزیر پیشنهادی را ۳ هزار میلیارد تومان برآورد کرده است.

 

 

گفته می شود مدیر برکنار شده ورزشگاه آزادی گفته در ورزشگاه آزادی با پدیده‌ای به نام شکست و ریزش سکوها مواجه هستیم. به دلیل اینکه ورزشگاه نیم قرن سن دارد، در نقاطی از این سکوها دچار شکست شده و در خطر ریزش قرار دارد. در این باره چندین نامه همراه با نقشه‌ها و گزارش تصویری و نقاط احتمالی خطرزا به شرکت توسعه و شخص عاصم یوسفی دادیم. در آخرین جلسه‌ای که به منظور استحکام و ایمنی ورزشگاه در محل مجموعه آزادی با حضور مسئولانی از استانداری، فرمانداری، دادستانی، مرکز تحقیقات مسکن، شهرداری و … برگزار شد، عاصم یوسفی لب به انتقاد و گلایه از نمایندگان برخی سازمان های حاضر در جلسه گشود و ناایمن بودن ورزشگاه را رد و این موضوع را شیطنت برخی اعلام کرد. این در حالی است که نهادهای متعددی نسبت به ایمنی ورزشگاه به ویژه در سکوها هشدار داده‌اند.

 

 

گفته می شود معاون سازمان بنادر گفته دو اسکله گردشگری در بوشهر و کیش برای جابجایی مسافران جام جهانی به سمت قطر راه اندازی کرده ایم.

 

 

گفته می شود روزنامه ایران نوشته توئیت‌های علی کریمی که فقط ۷۰۰ هزار فالوور دارد و فقط برای ایرانی‌ها شناخته شده، نزدیک به ۲۴۰ هزار لایک دریافت کرده است. این واقعیت در کنار اینکه افزایش لایک‌ها، مربوط به روز‌های اغتشاش است، نشان می‌دهد جادوگر سابق فوتبال ایران، در شبکه‌های اجتماعی هم از جادوی روبات‌ها برای برجسته کردن و چهره‌سازی خود به عنوان لیدر آشوب‌ها استفاده می‌کند.

 

 

گفته می شود در پی اطلاع زاهدی‌وفا سرپرست وقت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از اظهارات نسنجیده «حسین عامریان» مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد درباره مجلس، وی را برکنار کرد.

 

 

گفته می شود وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با اشاره به ناآرامی‌های اخیر کشور گفته اگر شاهد تصاویر نامأنوس در مدارس هستیمt به این دلیل است که خوراک فکری لازم برای دانش آموزان نداریم.در دو ماه اخیر شاهد این هستیم که شهر سراسر غم است، هنوز بنر‌های عزاداری ماه‌های محرم و صفر در شهر وجود دارد با اینکه وارد فضای شادی رسیده‌ایم و مردم به این شادی و تغییر احوال نیاز دارند.

 

 

گفته می شود حسین کچویان، استاد علوم اجتماعی دانشگاه تهران گفته اینکه برخی می‌گویند مردم ۴۰ سال قبل به یک قانون اساسی رأی دادند و حالا مورد قبول ما نیست، پس در غرب باید تاکنون ده‌ها بار رفراندوم قانون اساسی برگزار شده باشد! هیچ ملتی اختیار خود را دست بازیگر و ترانه‌سرا نمی‌دهد. بازیگری که در حوزه خودش تخصص ندارد چگونه تشخیص زندگی دیگران را می‌دهد؟ قانون اساسی ما پشتوانه ده‌ها و صدها سال تلاش و مجاهدت دارد.

 

 

گفته می شود رئیس جمهور آمریکا مدعی شده دسترسی به اینترنت بین الملل را بر خلاف پروتکل های جهانی مخابرات تسهیل خواهند کرد.آمریکا اخیرا برخی تحریم های ماهواره ای مربوط به دسترسی به اینترنت در ایران را لغو کرده و ایلان ماسک مدعی فعال سازی استارلینک در ایران شده است. تصمیماتی که وزارت ارتباطات آنها را خلاف مقررات بین المللی می داند

 

 

 

 

گفته می شود اسامی ۳۱۶ هزار و ۱۰۲ تن از زائران اربعین که متقاضی دریافت تسهیلات قرض الحسنه بودند، به بانک‌های عامل ارسال و تا ششم مهر به حدود ۲۲۴ هزار نفر بالغ بر مبلغ ۱۰۴۸ میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شده است.

 

 

گفته می شود  سرمربی تیم امید ایران با متنی که در صفحه شخصی خودش منتشر کرد قطع همکاری با فدراسیون فوتبال را تایید کرد و بدین ترتیب جدایی وی از این تیم قطعی است.

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*